Gå til innhold

Barnet mitt falt ut av sengen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må han sjekkes av lege? Hørte et smell og han lå med hodet og hele seg i gulvet. Jeg klarte å bære han i seng, han sover. Ingen kutt eller kul. Han sover. Bør jeg vekke han og se om han er kontaktar? Huff, får helt vondt nå. Han er 7 år.

Anonymous poster hash: 413f3...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så er vanskelig å vekke han, men tror det er fordi han er så trøtt. Han har øynene igjen og ristet på hodet da jeg spurte om han har vondt i hodet og nikket da jeg spurte om han er våken. Resten av spm svarer han ikke på og han orker ikke åpne øynene. Men han pleier å være sånn på denne tiden av døgnet. Han er tilvanlig i drømmeverden. Men bør jeg stå på for å s om jeg får god kontakt eller skal jeg roe meg? Huff, ikke så lett dette. Mitt første barn :)

Skrevet

Hvor langt er det fra senga og ned? En på 7 tåler en støyt..

Anonymous poster hash: 4446a...5b9

Skrevet

Tror du kan ta det helt med ro.

Vi har 3 barn. (Minste er baby enda)

Men de to eldste har rullet ut av senga si utallige ganger.

Mellomste falt ut av sengen sin ikveld han også. Da jeg gikk inn til han, hadde han allerede krabba opp i sengen sin igjen så han slo seg ikke så fryktelig. Han har en tendens til å rulle ut. Er ikke store høyden og han gråter aldri når det skjer. Bare legger seg i senga si igjen.

Det har nok gått helt fint skal du se. :-)

Anonymous poster hash: de760...a24

Skrevet

Ca 40 cm fra toppen av madrassen til gulvet. Han har fin puls og helt normale pupiller. Han blir 8 år om 3 Mnd.

Skrevet

Okei, takk for svar :) for ca 2 Mnd siden fikk han hjernerystelse av en hendelse som skjedde på skolen, så sikkert derfor jeg er litt hysterisk Mtp hodet hans. Men da skal jeg roe meg :)

Skrevet

Hadde han hatt hjernerystelse, hadde han nok ikke ristet på hodet, for det gjør vondt i de fleste tilfeller, du har hatt en (tilnærmet) dialog med han, så det er bra.. De ungene tåler mer enn vi tror de gjør, her er ungene 4 og 5 år, 5 åringen har alt for lett å falle ned av senger, blitt så vant til det den gutten, at han kryper opp i senga igjen og sover videre, jeg sjekker han hver gang, men blir som regel med et blåmerke eller en kul i hodet.. Kun en gang har det gått ille, men da fordi han hang igjen i dyna, så foten ble dratt delvis ut av ledd.. Aldri noe moro når de faller ut av senga, men i 99% av tilfellene går det hele bra for seg :)

Anonymous poster hash: 22be6...600
Skrevet

Ja, jeg tror du kan roe deg helt.

Anonymous poster hash: 995f9...146

Skrevet

Tusen takk skal dere ha :)

Skrevet

Han er snart åtte år og stor gutt. Hadde du vurdert legevakt om du selv falt ut av sengen? En må tenke på den måten for de er jo like harde i hodet som voksne når de er så store

Anonymous poster hash: 6661d...59b

Skrevet

Ja, det er sant :) han har falt ut av sengen før, men da har han selv krabbet opp i sengen. Jeg ble vel så hysterisk nå,fordi han ikke våknet til. Men jeg er vel en hønemor akkurat når det kommer til hodet hans Pga den hjernerystelsen han har hatt for litt siden. Men da roer jeg meg helt nå og godt er det. Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...