Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Hvordan gikk d med babyen dersom dere drakk litt og snuste før dere fant ut av det? Ingen "rølpefyll" men noen glass vin i ny og ne.. Anonymous poster hash: 94cd5...558
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Mamma oppdaget det veldig sent med meg og hun var bare 18, så det var nok mer turer på byen enn bra var! Men det har nå gått greit i 32 år... Anonymous poster hash: 6a496...01c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Jeg selv har ikke oppdaget det så sent da, men i uke 8, røyket helt til legen kom med infoen om at jeg var gravid, og hadde vært på et par fester også, gikk bra med ungen, som nå er 9 år Min mor viste ikke at hun var gravid med min storebror, før hun var hele 5 mnd på vei, hadde vært på noen fester, drakk en og annen øl på kvelder og røyket 20 pakning med røyk pr uke, han var noe undervektig når han kom til rett før termin, men utenom det, så var han i god form, nå er han 36 år (jeg er 29 år) Anonymous poster hash: f5308...e5b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Bestevenninnen min er datter av to storrøykere, faren er alkoholiker, vet ikke om moren drakk under svangerskapet, men det er ikke usannsynlig. Hun er veldig intelligent, sunn og vakker. Man vet jo aldri om senskader, men det kan gå veldig bra. Prøv å ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: 33831...b32
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Jeg fant ikke ut jeg var gravid før jeg var 4 mnd på vei, røyket og drakk til da. Jenta mi er snart 7, å er frisk som en fisk ☺️ Anonymous poster hash: 11412...812
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Har to svangerskap bak leg der jeg fant ut i hhv uke 18 og 19 (naturlige årsaker til det), og er enn så lenge sunne og friske. Jeg verken drakk eller røyka store mengder frem til vi fant ut av graviditeten, men noe var det. Har et tredje svangerskap bak meg der vi fant ut av det med en gang der jeg verken rørte alkohol eller sigaretter, og det barnet har faktisk mild grad av astma. Ikke det at jeg forsvarer røyking og inntak av alkohol i svangerskapet, for sel om det går bra med de fleste er det likevel en helt for jævlig ting å utsette fosteret for! Anonymous poster hash: 6d019...6f6
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Med begge de to eldste var jeg på ferie rett før jeg fant ut at jeg var gravid (uke 6 og 4). Drakk og røykte hver dag på reisene. De er flotte, friske barn begge to. Ikke lav fødselsvekt og født etter termin. Anonymous poster hash: a8c6b...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå