Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt dyp depresjon her? Hvilken behandling fikk du og er du frisk nå? Jeg er helt på bunn nå, klarer ikke lenger...

Anonymous poster hash: 92cab...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Terapi på DPS og antidepressive.

Ikke bra enda, men godt å komme inn i systemet

Skrevet

Ja.

Langvarig samtaleterapi hos privat avtalespesialist (psykiater), samt Cipralex.

Frisk... tja. Jeg går i samtaler og på medisin fremdeles, men verden ser helt annerledes og veldig mye bedre ut. Jeg fungerer fint sosialt og i jobb.

Anonymous poster hash: 424a6...0e4
Skrevet

Hvordan går man frem til lege?

Jeg er ikke hi, tenkte å lage en tråd om dette selv men tenkte kanskje jeg kunne spørre her da det allerede var en tråd her.

Jeg føler det er så mye annet galt med meg så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Huff

Anonymous poster hash: 1575d...019

Skrevet

Jeg klarte ikke prate om det, så jeg skrev det ned. Fastlegen leste og ordnet resten.

Anonymous poster hash: 424a6...0e4
Skrevet

Jeg var innlagt på frivillig døgnbehandling i noen uker, etter ca tre mnd samtaler hos dps. Har gått på medisiner siden (5 år). det går litt opp og ned, men jeg fungerer fint i jobb, familie og sosialt. Jeg har et lite og nært nettverk som vet at jeg trenger fred til å gå under jorden av og til, og en mann som trår ekstra til når det butter.

I tillegg til medisin har rutiner, og da spesielt mtp søvn og mat hjulpet meg veldig.

Anonymous poster hash: 3bff3...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...