Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Huff. Treåringen vår blir KRAKILSK når fluer svermer, edderkopper, maur... Ja, stort sett alt smått som beveger seg. Har selvfølgelig prøvd å snakke om det, vise at insektene ikke er farlig etc. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: ebcd7...1c8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Vi satte oss på huk og studerte edderkoppnettet, så på blomster til det kom pollinerende insekter, la litt sukker i maurtua osv. Ved at vi viste stor fascinasjon, smittet det gradvis over på barnet. Anonymous poster hash: 60888...b85
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Min var også slik. Så tok jeg henne på fersken i å sitte med en maur på hånda og studere den. 🙊🙊🙊 Jeg sa ikke at jeg så henne da men fulgte godt med og så flere tilfeller der hun studerte insekter og kryp alene. Var vi med måtte hun reddes og ble hysterisk. Det var en fase rett og slett. Trengte mer oppmerksomhet og likte å bli "reddet" spesielt av pappa. Sier ikke det er tilfelle med din men vil tro det er en fase som alt annet. Anonymous poster hash: 80c54...f8f
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Låne bøker om insekter og lære litt om de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå