Gå til innhold

Ikke feriepenger av aap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen gikk på det i hele fjor, men fikk jobb i januar i år. Får han ikke feriepenger av aap fra ifjor?

 

Anonymous poster hash: 3917c...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man får skattefritt i juni på AAP, så om han ikke er på AAP lenger vil han ikke få noe.



Anonymous poster hash: 5bc89...8d8
Skrevet

Nei, det gjør han ikke.



Anonymous poster hash: f4a1f...823
Skrevet

Mannen min var sykemeldt frem til juni ifjor, da gikk han over på AAP, som han nå går på. Han får vist ikke feriepenger av sykepenger fra ifjor..

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Skrevet

Mannen min var sykemeldt frem til juni ifjor, da gikk han over på AAP, som han nå går på. Han får vist ikke feriepenger av sykepenger fra ifjor..

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Feriepenger av sykepenger har han krav på

 

Anonymous poster hash: 44c55...bbb

Skrevet

Mannen min var sykemeldt frem til juni ifjor, da gikk han over på AAP, som han nå går på. Han får vist ikke feriepenger av sykepenger fra ifjor..

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Man får bare feriepenger for de første 48 dagene, jeg regner med han hadde sine første 48 dager med sykepenger i 2014 og da fikk han feriepenger av disse i 2015. Han får da ingen feriepenger i 2016.

 

Men om han går på aap er juni skattefri måned, så det blir noen tusenlapper ekstra i juni

 

Anonymous poster hash: f4a1f...823

Skrevet

Dersom man er sykemeldt over nyttår starter ny 48 dagers periode, ifølge nav.no. Så hvorfor han ikke får det, vet jeg ikke. Prøvde å ringe idag, men de ville ikke gi ut info til meg, til tross for fullmaktskjema..

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Skrevet

 

Man får bare feriepenger for de første 48 dagene, jeg regner med han hadde sine første 48 dager med sykepenger i 2014 og da fikk han feriepenger av disse i 2015. Han får da ingen feriepenger i 2016.

 

Men om han går på aap er juni skattefri måned, så det blir noen tusenlapper ekstra i juni

 

Anonymous poster hash: f4a1f...823

 

Får man skattefritt på aap selv om man ikke har gått på det hele året? Jeg gikk over på aap i mai

 

Anonymous poster hash: 44c55...bbb

Skrevet

Ja, du får skattefritt på aap I juni selv om du bare har gått på det I kort tid.

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Skrevet

Ja, du får skattefritt på aap I juni selv om du bare har gått på det I kort tid.

 

Anonymous poster hash: 5a5c8...2fb

Det var en hyggelig overraskelse :)

 

Anonymous poster hash: 44c55...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...