Gå til innhold

Hva MÅ du ha i sminkepungen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste produkt?

Jeg er avhengig av YSL mascara, og Elixir dagkrem. Trenger tips til andre gode produkter.

Anonymous poster hash: e0818...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rouge,Concealer og en nøytral,lys øyenskygge.

Skrevet

Nevn gjerne merker:)

Skrevet

Concealeren til la praire, rougestift fra bodyshop og h&ms øyenskygge "vintage doll", for å være mer spesifikk ;)

Skrevet

Ingenting, eventuelt en klut hvis jeg skal ut og reise. Bruker ikke sminke.

Anonymous poster hash: 56b46...73c

Skrevet

Hvaffornoepung?

Anonymous poster hash: fb566...3df
Skrevet

Touche Eclat concealer er verdt pengene sine!

Transparent pudder fra Este Lauder

Anonymous poster hash: 23549...782

Skrevet

Marc Jacobs luminous slik foundation, den er magisk! Alt det andre roterer jeg litt på. Har altfor masse sminke!

Skrevet

Ingen verdens ting. Ser ikke behovet for sminke i det daglige.

Anonymous poster hash: 39b1d...12b

Skrevet

Jeg har foundation, concealer, øyebrynsfarge, rouge, øyenskygge og eyeliner fra Bare Minerals. Var ikke fornøyd med mascara, det er fra Revlon. Har en hudsykdom som heter couperose (veldig røde kinn og nese) så jeg er nødt å fikse en del. Sparer til laserbehandling da.

Anonymous poster hash: 34492...c6e
Skrevet

Øyenbryns kit fra benefit, bronzer og highlighter, foundation fra chanel ( ikke spør hvilken for det husket jeg ikke i farten) foundationkost/øyenbrynskost/bronzerkosk, lipstick fra clairins, mascara og liner til øynene bruker et billigmerke fra mercadona i spania som jeg er veldig fornøyd med faktisk. Elsker sminke

Anonymous poster hash: 3a9fd...d8e

Skrevet

Concealer FitMe fra maybelline, pudder foundation anti Blemish solutions fra Clinique, mascara false lash effect fra MaxFactor (den beste på jord!!!!!) rouge dandelion fra Benefit, posietint fra Benefit og mørk brun øyenskygge (hva som helst merke) til vippelinjene og bryn

Anonymous poster hash: bbcf0...7c5

Skrevet

Diorshow mascara, Este Lauder BB-cream, eyeliner, Este Lauder solpudder, vippetang og kam.

Skrevet

Må ha Loreal sin BB cream, brynpudder fra Chanel og vippetang fra hm.

Anonymous poster hash: e7c8c...e5d
Skrevet

Øyenbryns kit fra benefit, bronzer og highlighter, foundation fra chanel ( ikke spør hvilken for det husket jeg ikke i farten) foundationkost/øyenbrynskost/bronzerkosk, lipstick fra clairins, mascara og liner til øynene bruker et billigmerke fra mercadona i spania som jeg er veldig fornøyd med faktisk. Elsker sminke

Hvordan bruker du highlighteren? Aldri fått dreisen på det..

Hi

Skrevet

MÅ ikke ha noe som helst.

Som regel bruker jeg maskara fra Clinique som kan vaskes av bare med vann til daglig. En eyeliner og litt rouge også.

Men jeg kan like gjerne gå helt uten sminke.

Skal jeg noe ekstra liker jeg en god foundation med lett, riktig farge. Ev. bare litt solpudder på sommeren.

Øyeskygge. Ev. en lipliner (bruker kun om jeg finner perfekt farge slik at det ikke synes at jeg bruker) og en lipgloss eller leppestift.

Men det er virkelig ikke noe jeg MÅ ha! :)

Anonymous poster hash: f5ace...834
Skrevet

Hvordan bruker du highlighteren? Aldri fått dreisen på det..

Hi

Litt på toppen av kinnbenene og amorbuen og på hakebenet. Avogtil under øyenbrynet men kan være vanskelig å ikke overdrive og ende opp litt dragqueen med den effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...