Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Katten vår har alltid vært en rolig katt. Fremdeles rolig, men hun går rundt og rundt hele tiden, legger seg ned og reiser seg opp igjen. Hun har begynt å purre hele tiden, og kommer bort for kos og stryker seg inntil bena og armene, før det "klikker" for henne og hun tar tak med klør og tenner. Gjort det to ganger mens jeg har skrevet dette innlegget. Hun får masse oppmerksomhet, kos og lek. Får god mat og går inn og ut som hun vil. Skjønner ingenting! Anonymous poster hash: 97b7f...bdf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Hun virker så urolig og stresset. HI Anonymous poster hash: 97b7f...bdf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Løpetid. Anonymous poster hash: f66eb...170
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Hun er sterilisert Anonymous poster hash: 97b7f...bdf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Katten vår har alltid vært en rolig katt. Fremdeles rolig, men hun går rundt og rundt hele tiden, legger seg ned og reiser seg opp igjen. Hun har begynt å purre hele tiden, og kommer bort for kos og stryker seg inntil bena og armene, før det "klikker" for henne og hun tar tak med klør og tenner. Gjort det to ganger mens jeg har skrevet dette innlegget. Hun får masse oppmerksomhet, kos og lek. Får god mat og går inn og ut som hun vil. Skjønner ingenting! Anonymous poster hash: 97b7f...bdf Det med at katten plutselig "klikker" leste jeg faktisk om i dag i et blad. Der sto det at noen ganger når noen katter blir kost med så koser de seg så fælt, at de biter evt klorer fordi de blir helt i ekstase og lykkelig over kosen. Det sto at det var en ufrivillig handling fra katten sin side, en ren refleks. Min gamle steriliserte hunnkatt gjør og sånn. Hun ligger og blir kost med, maler som bare det. Plutselig setter hun tenna i armen, blir sjelden noe merke av det Anonymous poster hash: cfff5...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå