Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Har nettopp fått jobb, 1 år etter jeg ble ferdig utdannet :/ Fikk telefon fra ped.leder om planleggingstimer og vaktplaner ol. Etterpå begynte jeg å tenke, 4 timer planlegging i uka, jeg har ansvar for samling hver tredje uke.. De andre ukene da? Er det da jeg skal skrive ned observasjoner, ol? Noe annet jeg må tenke på? Skal jo spørre når jeg begynner på jobb, men det er så lenge til😜 Er så mye jeg lurer på Anonymous poster hash: 707dd...710
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Har nettopp fått jobb, 1 år etter jeg ble ferdig utdannet :/ Fikk telefon fra ped.leder om planleggingstimer og vaktplaner ol. Etterpå begynte jeg å tenke, 4 timer planlegging i uka, jeg har ansvar for samling hver tredje uke.. De andre ukene da? Er det da jeg skal skrive ned observasjoner, ol? Noe annet jeg må tenke på? Skal jo spørre når jeg begynner på jobb, men det er så lenge til😜 Er så mye jeg lurer på Anonymous poster hash: 707dd...710 Du tuller nå?! Anonymous poster hash: 4201b...42b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Planlegging av aktiviteter, skrive ukeplan, dokumentering, oppdatere hjemmeside, skrive rapporter, tilrettelegging for enkeltbarn, lage systemer, rutiner and the list goes on and on...til slutt kommer oppdatering på fagstoff... Alle barnehager har sine egne rutiner for hva som skal gjøres på den ubundne tiden. Du vil nok få en innføring i dette 😊 Anonymous poster hash: adc3c...23f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Jeg jobber som pedleder og dette er noe av det jeg bruker jeg min planleggingstid til : - forberede og holde foreldresamtaler - forberede foreldremøte - lage ukesplan med aktiviteter til teamet (aktiviteter har vi blitt enige om på teammøte på forhånd) + skrive noe om hvorfor vi gjør det og hvilken fagområder vi bruker - ordne bilder og legge de ut på nettsiden - skrive månedsbrev og legge det ut på nettsiden - planlegge aktiviteter - finne og laminere nye sanger, bilder, regler etc - oppdatere turperm, ut/inn lister, sovelister, medisinlister, dolister og bleielister når det er behov - forberede teammøte hvis det er spesielle ting - telefoner til foreldre, fysioterapaut osv . forberede meg til personalmøte Anonymous poster hash: 63a43...3b8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Du tuller nå?! Anonymous poster hash: 4201b...42b Hvorfor skulle hun tulle? Anonymous poster hash: 63a43...3b8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Du tuller nå?! Anonymous poster hash: 4201b...42b Nei, jeg tuller ikke.. Det er utrolig mye å sette seg inn i, det må få være lov til å spørre! Tusen takk for svar dere andre! Anonymous poster hash: 707dd...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå