Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Er for tiden i permisjon med sistemann (absolutt sistemann!). Permisjonen går ut i løpet av høsten, men jeg skal uansett ha ulønnet fram til januar pga blant annet barnehageplass. Nå vurderer jeg å forlenge.. Vi har spart en god del, men må selvfølgelig leve med litt mindre penger enn vi er vant med dersom jeg går uten lønn. Så tenker jeg at vi kan jo "bare" betale mindre på huslånet en periode. Vi har flexilån og betaler pr i dag mer enn vi må. Men så er det den samvittigheten og fornuften da... Ville dere andre ha gjort det sånn? Tenker at i det store og hele merker vi vel knapt at vi utsetter innbetalingene med et halvt år på lånet? Anonymous poster hash: f29b4...5c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Hadde gjort det på flekken! De er små en gang. Ingen av våre tre har begynt i barnehage før de var 3 år. Helt perfekt for oss. Anonymous poster hash: 55004...4c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Ikke noe å lure på hvis dere har råd! Anonymous poster hash: 46d00...369
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Så lenge begge er enige er det vel greit? Anonymous poster hash: f8750...12d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Jeg gjorde det selv med sistemann, og ville gjort det igjen. Men du må være obs på at du da må opptjene rett til blant annet sykepenger igjen. En venninne av meg tok også ulønnet permisjon etter fødselspermisjonen, og hun var så uheldig at hun brakk benet andre dag tilbake på jobb. Så hun måtte gå tre mnd ekstra uten penger fordi hun ikke hadde jobbet de to ukene Anonymous poster hash: 03dbc...494
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Ei jeg kjenner fikk brystkreft det halvåret hun hadde ulønnet permisjon og ble først sykemeldt et helt år uten rett på sykepenger også over på aap. Jeg turte ikke ta helt ulønnet permisjon... Jeg gikk delvis tilbake på jobb og jobbet 2-3 dager i uken og hadde ulønnet permisjon 2-3 dager i uken, på den måten har jeg hele tiden hatt litt inntekt og ikke mistet rettighetene mine hos nav. Anonymous poster hash: 70b28...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå