Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Jeg er litt lei meg egentlig. Jeg er gravid i uke 28. Og vet at noen i familien min planlegger babyshower for meg. Saken er den at jeg ønsker ikke en babyshower, da jeg har veldig få gode venninner jeg kunne tenkt meg å hatt der, og mange av mine venninner bor langt unna. Jeg syns det er flaut og ekkelt om veldig få kommer, eller en hel gjeng jeg egentlig ikke omgåes noe særlig med.. Hvordan skal jeg gripe om dette? Jeg blir uvel, bare av tanken på en babyshower. Noe jeg har sakt klart ifra om, både til familien og samboeren om han skulle bli kontaktet ang dette.. Det er jo helt klart at de ignorerer mitt ønske, da jeg har fått bekreftet at planleggingen er igang.. Anonymous poster hash: 6d0ed...bd2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Jeg sa bare ifra til en venninne at jeg ikke ønsket babyshower. De var igang med planleggingen, så bra jeg fikk sagt ifra på riktig tidspunkt. Anonymous poster hash: be464...53d
Gjest Trøfler Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Noen mennesker sier at de ikke liker oppmerksomhet, ikke vil ha noe oppstyr osv., men innerst inne blir de ikke lei seg dersom noen arrangerer overraskelsesbursdagsfest eller babyshower, f.eks. Jeg sier ikke at du er slik, men kanskje familiemedlemmene dine som er i gang med å planlegge babyshower tror det er tilfelle? Kan du snakke med moren din, søsteren din eller noen andre du står nær og som virkelig vil lytte til deg, og så be dem ringe en av dem som planlegger? Ev. Kan du ringe selv, eller treffe dem, hvis dere bor nær hverandre. Selv om de ignorerer ditt ønske, så kan det være i god tro/av snillhet, så forsøk å være blid og takknemlig. Ingen arrangerer vel babyshower for noen for å være slem. Hvis du virkelig ikke vil ha babyshower må du være helt tydelig på det. Men kan det tenkes at de som arrangerer det vet at flere av venninnene dine som bor langt unna faktisk har tenkt å komme? Pluss litt familie, et par kolleger? Det er ikke rart å ha babyshower med fem gjester i tillegg til den vordende mor. Det har jeg selv vært med på.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Kan du ikke ha det med familien din da? Trenger ikke være flaut at dere er "få". Jeg har ikke mange venninner her og ønsket ikke Babyshower, men fikk det likevel. Og vet du, det var en så utrolig fin kveld! Anonymous poster hash: 65019...ac7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Jeg har det litt på samme måte, jeg har få veldig gode venner, og ikke alle er her i nærheten. Planleggingen er i gang her også, men jeg har tenkt som så at det er opp til de som blir invitert om de vil komme eller ikke, og om det kommer noen jeg ikke omgås så veldig mye med, så tenker jeg er det er koselig at de har lyst til være med på å feire den lille som snart skal komme. Dersom det er sånn at du ikke klarer å overkomme de tankene du har, og du vet hvem av venninnene som planlegger hadde jeg kanskje sagt det som det er til venninnene - at du setter pris på det, men at du blir uvel av tanken. Anonymous poster hash: 251de...535
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Det kan forresten være like koselig med en liten som stor babyshower, kanskje kommer det noen av venninnene som bor lenger unna, og kanskje er det litt familiemedlemmer tilstede. Anonymous poster hash: 251de...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå