Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Jeg "må" se pyramidene, sfinksen, Kongenes dal osv. før jeg dør, og hvem vet om/når det blir mulig i fremtiden slik verden ser ut nå. Jeg blir møtt med hoderisting når jeg nevner det for omverdenen, men klarer ikke å gi slipp på tanken på å reise i sommer. Alene, uten mann og barn, men i et reisefølge/temareise. Kom veldig gjerne med synspunkter. Anonymous poster hash: 59f43...1f2
kråkemamma Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Er det det du vil så gjør du det. Jeg hadde ikke dratt på en så dyr/spennende tur uten familien.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Det er en opplevelse ja! Er veldig glad for at jeg har fått med meg det :-)<br /><br />Usikker på om jeg ville reist nå? Med tanke på uroligheter og sånt. Du må sjekke om reiseselskapene fraråder turer til slike destinasjoner nå. Anonymous poster hash: 58062...8bc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 De fraråder det ikke, slik jeg forstår det. Jeg reiser selvsagt på andre turer sammen med familien, det er ikke sånn at dette blir i stedet for, det blir i tillegg. Anonymous poster hash: 59f43...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå