Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Ole Johannes? Anonymous poster hash: 21a39...e50
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Synes Ole alene er nydelig med dobbeltnavnet alene er kjempefint også Anonymous poster hash: fe918...6c8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Ja, det synes jeg. Men litt mange stavelser om du skal bruke hele navnet til vanlig. Da kan du jo forkorte til Ole Johan, som er like fint <3 Anonymous poster hash: a09a1...d5d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Ja, det synes jeg. Men litt mange stavelser om du skal bruke hele navnet til vanlig. Da kan du jo forkorte til Ole Johan, som er like fint <3 Anonymous poster hash: a09a1...d5d Ja liker kjempegodt Johan til, egentlig bedre. Blir oppkalling av min far også- men mitt søskenbarn heter det. Blir ikke det rart å ta det navnet da? Anonymous poster hash: 21a39...e50
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Jeg er ikke fan av dobbeltnavn, men jeg liker Ole og Johannes. Men ikke sammen. Anonymous poster hash: 632f2...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå