Gå til innhold

Er dette et fint navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ole Johannes?

 

Anonymous poster hash: 21a39...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Ole alene er nydelig :) med dobbeltnavnet alene er kjempefint også :)

 

Anonymous poster hash: fe918...6c8

Skrevet

Ja, det synes jeg. Men litt mange stavelser om du skal bruke hele navnet til vanlig. Da kan du jo forkorte til Ole Johan, som er like fint <3

 

Anonymous poster hash: a09a1...d5d

Skrevet

Ole Johannes er veldig fint ☺

Skrevet

Ja, det synes jeg. Men litt mange stavelser om du skal bruke hele navnet til vanlig. Da kan du jo forkorte til Ole Johan, som er like fint <3

 

Anonymous poster hash: a09a1...d5d

Ja liker kjempegodt Johan til, egentlig bedre. Blir oppkalling av min far også- men mitt søskenbarn heter det. Blir ikke det rart å ta det navnet da?

 

Anonymous poster hash: 21a39...e50

Skrevet

Jeg er ikke fan av dobbeltnavn, men jeg liker Ole og Johannes. Men ikke sammen.



Anonymous poster hash: 632f2...a9d
Skrevet

Nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...