Gå til innhold

Et spørsmål om avføring (min avføring!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig med oransje og hard bæsj? Hva kan det bety? Stod på nettet at hvis den er gul bør jeg kontakte lege, men den var ikke gul, men oransje. Har ikke spist rødbeter etc. Vært mye kvalm og hatt feber etc i det siste, hatt endel magesjau (diaré), men plutselig ble det hardt og oransje.

Anonymous poster hash: cae51...811
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan er huden din ellers? kan være tegn på leversvikt, så ville kontaktet lege ja. 

Anonymous poster hash: b38ad...d59
Skrevet

hvordan er huden din ellers? kan være tegn på leversvikt, så ville kontaktet lege ja. 

Huden? Hva tenker du på? Jeg er alltid litt gulgrønn. Ellers, så leste jeg at det kan ha noe med galleblæren å gjøre (eller?)?

Jeg har gallesteiner og har slitt litt med det tidligere, men siste hendelse er flere år siden. Har sett steiner på ultralyd.

Jeg går på sterke medisiner (blodfortynnende) og allergimedisiner (cetrizin). Kan det være tøft for leveren? 

Vil ikke være hysterisk heller, men det er alltid noe galt med meg :( Vært mye på sykehus etc. Så da blir man litt obs.

Skrevet

Huden? Hva tenker du på? Jeg er alltid litt gulgrønn. Ellers, så leste jeg at det kan ha noe med galleblæren å gjøre (eller?)?

Jeg har gallesteiner og har slitt litt med det tidligere, men siste hendelse er flere år siden. Har sett steiner på ultralyd.

Jeg går på sterke medisiner (blodfortynnende) og allergimedisiner (cetrizin). Kan det være tøft for leveren? 

Vil ikke være hysterisk heller, men det er alltid noe galt med meg :( Vært mye på sykehus etc. Så da blir man litt obs.

ja er huden din gulere?

galleblæren sitter jo i leveren så kan henge sammen. jeg ville dratt til legen. galleblæren er jo den som produserer billirubin, det som gjør at avføringen blir brun. om avføringen har en annen farge og man ikke har spist noe spesielt, så tyder det jo på at det er noe med galleblæren/leveren. 

LEger elsker kropp, og er der for en grunn. heller en tur for mye til legen, enn en for liten. 

Skrevet

ja er huden din gulere?

galleblæren sitter jo i leveren så kan henge sammen. jeg ville dratt til legen. galleblæren er jo den som produserer billirubin, det som gjør at avføringen blir brun. om avføringen har en annen farge og man ikke har spist noe spesielt, så tyder det jo på at det er noe med galleblæren/leveren. 

LEger elsker kropp, og er der for en grunn. heller en tur for mye til legen, enn en for liten. 

Ja, men jeg var der forrige uke hehe. Føler meg som "gjengangeren". Det er dog alltid en god grunn til at jeg er der. Kanskje jeg bør ringe legekontoret og høre hva de mener, kanskje de ber meg se an noen dager. 

Om huden er gulere vet jeg ikke, kan spørre samboeren min. Har ikke spist noe spesielt nei, har spist ganske lite i det siste og gått ned i vekt. 

Skrevet

Har forresten vært svimmel i mange uker (2-3) og føler meg svak. Men som sagt, spiser jeg mindre, og jeg sliter med allergier (men holder meg unna det jeg ikke tåler, og tar jo cetrizin).

Ble litt bekymret, tror jeg må høre med legen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...