Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Ligger her og får ikke sove. Tenker på hvor mye fint vi pleide å finne på sammen. Jeg kunne gå lange turer med ungen, bade sammen, spille spill sammen. Vi hadde filmkveld hver lørdag og jeg lot han bestemme dessær på lørdager. Det gikk ikke en dag uten at vi avsluttet det med en godnatt historie. Vi pleiede å dra på kino sammen. Jeg valgte AKKURAT hvordan vi skulle tilbringe dagene våres. MEN så finner mammaen seg en mann. Han er en kontrollerende mann som liker å ha kontroll på dagene sine. Han skal plutselig bestemme alt. Han synes at barnet er for stor for godnatt historier, og at jeg bruker for mye av tiden min på å se på film med han, og at han kommer til å gå lei all den kvalitetstiden til slutt. Ungen har blitt veldig glad i mannen og jeg takler ikke dette mer. Er redd ungen kommer til å hate meg senere når han begynner å skjønne hva som skjer rundt han. Vil gjøre det slutt, men ser at ungen liker han veldig godt. Kan ikke snakke med mannen om det fordi det er så komplisert. Han har klart å manipulere meg i en periode så jeg ikke klarer å komme meg ut av det på en normal måte. Har vært sammen i nesten 3 år. Og har så dårlig samvittighet av å ha tyet så lenge. Det har selvfølgelig ikke vært sånn hele tiden, men klarer ikke helt å si når det begynte. Jeg har nesten aldri tid til å være med ungen og barnet får ikke lov til å bestemme noe i det siste. Eneste tiden jeg føler at jeg har fått god kontakt med ungen er når vi er ute å reiser sammen. Da slipper vi å ha mannen med oss og det har gått veldig fint. Men orker ikke å ha han på nakken hele tiden, og skal drive å skjefte hver gang jeg sitter å har dårlig samvittighet fordi vi ikke gjorde noe særlig gøy i de siste sommerene... Ble kanskje litt for lang. Takk for at du tok deg tid til å lese.. Anonymous poster hash: 63ddc...871
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Stå opp for deg selv, jente! DU bestemmer over DITT liv og DITT barn! Han kan bare ryke og reise hvis han ikke syns det er greit! Tror sønnen din kommer til å bli glad for å endelig få igjen mammaen sin hvis du går! Du kan ikke la han frarøve deg og sønnen barndommen hans!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Hvor gammel er gutten? Anonymous poster hash: c60dc...e5f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Gutten er 8 år. Hi Anonymous poster hash: 63ddc...871
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Dette forholdet må du komme deg ut av. Husk at du vet mer om hva som er bra for sønnen din, selv om sønnen din liker mannen din. Sønnen din er bare 8 år gammel og mannen din oppfører seg forhåpentligvis bedre mot sønnen din enn han gjør mot deg. Så lenge sønnen din ikke er lei av "all denne kvalitetstiden" så er det ingen grunn til å slutte med det. Ja, det vil antakeligvis komme en tid da du ikke leser godnatthistorier for sønnen din, men det er det sønnen din og du som bestemmer, ikke din nye mann. Det høres ut som mannen din er sjalu på tiden du og sønnen din tilbringer sammen. Du sier også at han er manipulerende. Dette får det til å ringe varselklokker hos meg! Elsker du ham? Har du det bedre med ham enn uten ham? Kommer du til å angre senere? Disse årene med gutten din får du ikke igjen. Anonymous poster hash: bfa2f...8dd
LillePunk Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Jo før du avslutter dette jo bedre. Det er vanskelig, men om du kjenner i hjertet ditt at det ikke er bra for deg eller gutten din, så er det ikke det. Du bestemmer over ditt liv, som de skriver over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå