Gå til innhold

Musekvise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du leste riktig. Musekvise og ikke musevise.

Hatt en helsikkes stor kvise på innsiden av de ytre kjønnsleppene. Den er på størrelse med en hasselnøtt og både kjennes og vises godt.

Har hatt den par uker ca og håpet at den skulle gå over. Søkte etter en del informasjon på nett om det.

I sted skulle jeg på do og tenkte at jeg kunne se litt på den.

Setter meg på gulvet, forstørrelse speil og lommelykt. Og titter inn.

Den er så sykt stor at en skulle trodd jeg virkelig drev å vokste ut ball(er) 😅

Ser en slik "tupp" en ofte ser ved vanlige kviser. Tar å klemmer til og der spruta det ut en mengde verk og så kom masse blod etter hvert.

Nå har jeg ikke så stort ubehag selv om den ikke er borte, men bør jeg kontakte fastlegen? Og hva kan evt han få gjort?

Eller vil den etter hvert forsvinne?

Jada, vet det er ekkelt og rart men er ikke akkurat noe en ringer en venn eller slikt for å snakke om.

Lenge leve anonymt forum😅

Anonymous poster hash: 39922...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende. Har alltid drømt om å få oppleve slike kviser. Elsker å klemme.

Ville ha sett det an litt. Kan jo hende den forsvinner nå som du har fått tømt den.

Men fyller den seg opp hadde jeg gått til lege.

Anonymous poster hash: 0b6fd...738

Skrevet

Oi så spennende. Har alltid drømt om å få oppleve slike kviser. Elsker å klemme.

Ville ha sett det an litt. Kan jo hende den forsvinner nå som du har fått tømt den.

Men fyller den seg opp hadde jeg gått til lege.

Anonymous poster hash: 0b6fd...738

Da burde du vært her og klemt i vei haha

Ok ja kan vente noen dager og se om den nå går over eller om den må tømmes.

Enkleste hadde vært å fått den helt tømt og så renset men hva bør en rense med?

Tenker at klorheksidin er for sterk med tanke på slimhinnen?

Skrevet

Jeg hadde også en sånn. Kjente den når jeg tørka meg. Klemte i vei, tror jeg tømte den 2 ganger. Er som en vanlig kvise så den går bort etterhvert. Heldigvis!

Anonymous poster hash: f703d...567

Skrevet

Jeg har hatt en sånn kvise på samme sted og samme størrelse. Var 17 år, alt var flaut, og å gå til legen var utelukket🙈!

Det var ømt og vondt, kunne nesten ikke sitte eller gå. Klemte den ut etter en ukes tid, var fantastisk å bli kvitt den. Kom aldri tilbake eller fylte seg opp på nytt. Kan ikke huske at jeg renset med noe spesielt. Bare dusjet ofte og holdt øye med såret.

Anonymous poster hash: 5436b...545

Skrevet

Fikk en slik gigantisk kvise rett ved klitoris da jeg var gravid. Jeg hadde to klitoriser... Men kvisa var mye større enn klitoris. Klemte den og det var som det tøyt ut en knallgul laaaaaaang meitemark. Oh sweet relif, da var greit å få den tømt.

Anonymous poster hash: d570a...f6c

Skrevet

Ja merker den skikkelig godt, både når jeg sitter og går.

Tror den er gammel, er slik som hun over her skrev. Kom ut skikkelig gul verk, splætta på speilet haha litt sånne geysir følelse 😂

Men var godt i går men kjenner at den tetter seg til. Tror jeg må prøve å tømme den igjen i morgen.

Kom masse blod også i går, men med sånn verk væske så skikkelig snadder liksom Hahah

Skrevet

Hadde en sånn jeg å... tror jeg tømte den selv et par ganger.. nå er det bare et knappenålshode igjen der. Har vært sånn 3-4 år. Jævla vondt når den tømmes og litt øm etterpå, men nå kjenner jeg ingenting.

Hadde å en sånn da jeg gikk gravid. Den var så vond og stor at den var jeg hos legen å tømte 😣

Anonymous poster hash: a2484...fe1

Skrevet

Hadde en sånn jeg å... tror jeg tømte den selv et par ganger.. nå er det bare et knappenålshode igjen der. Har vært sånn 3-4 år. Jævla vondt når den tømmes og litt øm etterpå, men nå kjenner jeg ingenting.

Hadde å en sånn da jeg gikk gravid. Den var så vond og stor at den var jeg hos legen å tømte 😣

Har aldri hatt slik før og det irriterer meg.

Hvordan tømte legen den? Altså hva gjorde den?

Skrevet

Søk på Bartheus kjertel eller noe slikt. Relativt vanlig at den blir betent

Anonymous poster hash: 50e3e...96a

Skrevet

Bra du fikk tømt den. Du vil merke om du ikke fikk ut alt, men det kan ta uker før du blir bra. Om dette gjentar seg, be om å få Dalacin liniment på resept hos legen. Det er antibiotika som vil være effektivt mot nye kviser, og dempe de du allerede har. Følg dosering legen angir.

Anonymous poster hash: c9d64...034

Skrevet

Har ikke fått ut alt men ganske mye. Skal ta ny titt og klem i kveld.

Den har redusert størrelsen med over halvparten så på god vei.

Noen som vet hvorfor en får musekviser?

Er jo helt jævlig vondt og ubehagelig liksom.

Klarer ikke å ha sex engang med denne utveksten haha

Skrevet

Kan få det ved barbering nedentil f.eks, eller det kan oppstå spontant med inngrodde kjønnshår. Ganske "vanlig" hos menn faktisk, (som har en del hår i rompa). Vært med på noen tømminger da jeg jobbet i et akuttmottak. Hadde et spesielt rom til slike jobber, stakkars folk. 

Anonymous poster hash: 2911d...6b4
Skrevet

Har ikke fått ut alt men ganske mye. Skal ta ny titt og klem i kveld.

Den har redusert størrelsen med over halvparten så på god vei.

Noen som vet hvorfor en får musekviser?

Er jo helt jævlig vondt og ubehagelig liksom.

Klarer ikke å ha sex engang med denne utveksten haha

Min var nok pga. graviditeten. Mye hormoner. Så ut som et pizzatryne, enda jeg aldri hadde kviser før det.

Anonymous poster hash: d570a...f6c

Skrevet

Kan det være en sånn kongkvise? Mener det var det det het..

Anonymous poster hash: fc36d...43f

Skrevet

Kan det være en sånn kongkvise? Mener det var det det het..

Anonymous poster hash: fc36d...43f

Aldri hørt om, hva er det ?

Skrevet

Har aldri hatt slik før og det irriterer meg.

Hvordan tømte legen den? Altså hva gjorde den?

Den jeg hadde under svangerskap snitta han i og klemte ut. Fikk bedøvelse da.. så stappa han no mesoft el no inn i hullet så det ikke skulle tette seg med en gang. Måtte opp på legevakt dagen etter å tømme på nytt og få ny mesoft sak stappa inn.

Den andre klemte jeg ut selv... veldig facinerende 😂

Skrevet

He he, dere som er veldig interessert i sånt burde sjekke ut Youtube-kanalen til hun amerikanske kviselegen. Tror hun har tjent seg rik på å vise sånne utklemminger og tømminger. Er vists mange som elsker sånt.

Anonymous poster hash: 747cd...fc6
Skrevet

Den jeg hadde under svangerskap snitta han i og klemte ut. Fikk bedøvelse da.. så stappa han no mesoft el no inn i hullet så det ikke skulle tette seg med en gang. Måtte opp på legevakt dagen etter å tømme på nytt og få ny mesoft sak stappa inn.

Den andre klemte jeg ut selv... veldig facinerende 😂

Facinerende og interessant Hehe

Og veldig tilfredsstillende å få ut dritten

Skrevet

He he, dere som er veldig interessert i sånt burde sjekke ut Youtube-kanalen til hun amerikanske kviselegen. Tror hun har tjent seg rik på å vise sånne utklemminger og tømminger. Er vists mange som elsker sånt.

Anonymous poster hash: 747cd...fc6

Ja har sett noen av de, ser litt sado ut å poppe men den følelsen når dritten kommer ut er deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...