Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har hatt den i 2 år. Den første tiden hadde jeg ikke mensen. Men i august 2015 fikk jeg noen voldsomme blødninger. Kom store klumper med lerret blod. Like store som golfballer. Var flere ganger til lege. Ble også sendt til sykehuset på innvendig ultralyd for å se om den satt på rett plass. Det gjorde den. De store blødningene fortsatte 1 gang i mnd. Og det ble bestemt at jeg skulle ta ut spiralen. Men så roet blødningene seg og jeg fikk normale blødninger. Sjekket med innvendig ultralyd at alt var i orden og det var det. Men nå har jeg plutselig mistet mensen helt. 3 uker over tiden. Noen som har opplevd dette med spiral? Anonymous poster hash: 6e3de...827
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Jeg mister også mensen i noen mnd av gangen. Den er veldig variende på hormonspiral Anonymous poster hash: 68262...261
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Jeg mister også mensen i noen mnd av gangen. Den er veldig variende på hormonspiral Anonymous poster hash: 68262...261 Takk for svar. Anonymous poster hash: 6e3de...827
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Hatt spiral ett år. Blødninger kommer og går. Ofte svart blod.. Sammen med min venninne som også har spiral. Lite bivirkninger ellers. Anonymous poster hash: 6f869...907
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Hatt spiral ett år. Blødninger kommer og går. Ofte svart blod.. Sammen med min venninne som også har spiral. Lite bivirkninger ellers. Anonymous poster hash: 6f869...907 Betryggende å vite det ikke bare er jeg som opplever det. Har også hatt lite bivirkninger. Utenom blødninger og kviser. Vurderer å få tatt den ut nå og be om en sterilisering. Anonymous poster hash: 6e3de...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå