GĂ„ til innhold

Til dere med bleiebarnđŸ‘¶đŸŒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte fĂ„r de luftet stumpen sin?🙈Kan jo ikke vĂŠre sĂŠrlig behagelig Ă„ gĂ„ hele dĂžgnet med bleier

Anonymous poster hash: 7036b...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prÞver Ä la han ligge lenge pÄ stellebordet uten bleie, koser og tuller for Ä fÄ strukket tiden. Ikke lett med en 1-Äring. NÄr han skal bade venter vi ogsÄ lenge med Ä ta pÄ bleie og tar den av i god tid.

Anonymous poster hash: 39bb5...526

Skrevet

Har en liten en pÄ tre mnd og han har stort sett alltid bleie pÄ. Har han ikke bleie pÄ sÄ risikerer vi at tissestrÄlen stÄr i vÊret. Opplevd det noen ganger og det er ikke sÄ stas. ;) De lengste periodene han er uten bleie er nÄr han bader.

Skrevet

Uff, sÄ og si alltid! Tror jeg skal tenke mer pÄ dette.

Skrevet

Da de var babyer kledde jeg dem naken flere ganger for dagen. Hadde tisselaken over en matte som de lÄ pÄ.

Har en 2 Äring nÄ som gÄr mye naken. Tiss er lett Ä vaske bort. Han fÄr ikke sitte naken pÄ mÞblene, sÄ er kun gulvet som er utsatt. FÄr helt fnatt av tanken pÄ Ä gÄ med bleie dÞgnet rundt. Jeg overlever knapt bind en liten uke :-P

Skrevet

Har en liten en pÄ tre mnd og han har stort sett alltid bleie pÄ. Har han ikke bleie pÄ sÄ risikerer vi at tissestrÄlen stÄr i vÊret. Opplevd det noen ganger og det er ikke sÄ stas. ;) De lengste periodene han er uten bleie er nÄr han bader.

Legg en klut eller lignende over, da slipper dere en lang strĂ„le og han fĂ„r lufts rumpa😉

Anonymous poster hash: 3cdcd...d4b

Skrevet

Hvor ofte fĂ„r de luftet stumpen sin?🙈Kan jo ikke vĂŠre sĂŠrlig behagelig Ă„ gĂ„ hele dĂžgnet med bleier

Anonymous poster hash: 7036b...3de

SÄ ofte vi kan. Ved bleieskift og litt innemellom ellers ogsÄ. Spesielt nÄr det er varmt.

Anonymous poster hash: 3cdcd...d4b

Skrevet

Min er nettopp fylt 3 og vi er sÄvidt i gang med bleieslutt, sÄ hjemme gÄr han stort sett uten bleie hele dagen. I dag har han vel brukt bleie i 20 min og det var nÄr jeg dusjet fordi jeg ikke kunne hjelpe ham pÄ do akkurat da ;)

Anonymous poster hash: 7b369...22f

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...