Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 En gang da jeg var tenåring ble jeg voldtatt. Jeg ble etterhvert nødt til å fortelle min mor om dette ettersom mensen forsvant og jeg ikke ante hvor jeg skulle få tak i geaviditetstest. Min mor mente jeg løy om voldtekten og gjorde ingenting mer med dette ettersom testen var negativ. Voldtekten endte med store konsekvenser for meg og jeg har nå vært tvunget til å fortelle fastlege om dette. Nå er jeg så redd for at han skal tro det er løgn. Jeg har blitt sendt videre i systemet, men tenk om legen har skrevet det er løgn. Hver dag tviler jeg på om jeg husker riktig. Jeg var bare barnet så kanskje jeg husker feil om det som skjedde. Hvordan skal jeg gå frem? Anonymous poster hash: d669e...134
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 En gang da jeg var tenåring ble jeg voldtatt. Jeg ble etterhvert nødt til å fortelle min mor om dette ettersom mensen forsvant og jeg ikke ante hvor jeg skulle få tak i geaviditetstest. Min mor mente jeg løy om voldtekten og gjorde ingenting mer med dette ettersom testen var negativ. Voldtekten endte med store konsekvenser for meg og jeg har nå vært tvunget til å fortelle fastlege om dette. Nå er jeg så redd for at han skal tro det er løgn. Jeg har blitt sendt videre i systemet, men tenk om legen har skrevet det er løgn. Hver dag tviler jeg på om jeg husker riktig. Jeg var bare barnet så kanskje jeg husker feil om det som skjedde. Hvordan skal jeg gå frem? Anonymous poster hash: d669e...134 Uff, stakkars deg! Og spesielt den lille jenta som var deg! Legen din tror deg. Alle i helsevesenet kommer heretter til å tro deg. Ikke rart di sliter veldig med dette når moren din ikke hjalp deg da du var liten. Håper du får god hjelp fremover. Klem Anonymous poster hash: 95ce6...669
Mrs Smith Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 (endret) Kjære deg, legen og psykolog (regner med det er dit du er henvist) tror ikke at du lyver ! De tror på deg. Det er flott at du har tatt tak og kontaktet legen din. Du må ha hjelp til å bearbeide det du har opplevd for å få det bra. Det med din mor, jeg har ikke ord..,dette skal ingen barn /ungdom oppleve. Klem til deg. Endret 29. mai 2016 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Klem! Voldtekt er alt for vanlig, derfor vil jeg tro at de vil tro deg. Anonymous poster hash: eb1f7...5d4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Takk. Jeg håper dere har rett Anonymous poster hash: d669e...134
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Legen har ingen grunn for å tenke at du lyver. Om han så skulle tenke det, så er det ingen som faktisk skriver i henvisningen at det er løgn. Selv om han skulle tro det, kan han ikke vite og dermed heller ikke skrive det. Men legen tror deg! Og de andre du forteller det til, kommer til å tro deg! Klem til deg! Anonymous poster hash: b6269...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå