Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Hjelp! Nå holder jeg på å bli gal! Nesen er tett, babyen presser på lungene. Hoster som ett uvær og har da ingen blærekontroll. I natt våknet jeg i en pøl av svette og med tidenes verste hjertebank. Hjertebanken ga seg når jeg fikk stått opp g klarte å puste til en viss grad. Jeg har dusjet to ganger i dag, drikke varm solbæærsaft, London frukt te(livredd urte-te), spist nudler dynket i chilli og hvitløkskrydder, spist smoothie med kuttet frukt(dette ble da både appelsin, lime, banan, pære, eple, pasjonsfrukt, kiwi, blåbær, jordbær, ananas, spinat) for å få i meg vitaminer, spist ricola drops(som jeg er redd ikke er trygge????) og ellers ligge rett ut og prøvd å få litt søvn. Er det noe jeg ikke har prøvd? Holder på å gå fra forstanden Anonymous poster hash: 6842e...6ce
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Nesespray? jeg har fått beskjed om at jeg fint kan ta det da det virker lokalt. Bedre at mor får puste ordentlig enn at det er helt tett... spesielt siden det klemmer sånn på lungene... Anonymous poster hash: dc583...774
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Kok opp varmt vann, skvis i en halv sitron og rør inn litt revet ingefær og honning. Drikk så varm du klarer. Hvis du ikke vil bruke nesespray så kjøper du et sånt neseskyllehorn på apoteket og skyller pottiten i saltvann. Anonymous poster hash: a88e3...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå