Gå til innhold

Alene med tre barn, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har blitt alene med tre barn, der den ene har vært liten? Hvordan går det\gikk det? Erfaringer?

Jeg har vurdert å dra fra mannen de siste 1,5året, men før jeg fikk gått ifra han, så ble jeg gravid med nr 3. Et barn han egentlig ikke vil ha, var 15uker på vei når vi fant ut av det. Vi bestemte seg for å prøve på nytt, men det funker ikke i det hele tatt! Føler nesten at det er verre enn noen sin, og jeg føler meg straffet hver dag. Det er så mye som er gal tmellom oss, at jeg ikke orker mer. Samtidig er tanken på 3 barn alene skremmende, og jeg vet ikke om jeg klarer det, samtidig er tanken på å bli værende grusom. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre. Han vil ikke jobbe med forholdet, han vil ikke snakke om ting (ender bare med at han blir sinna og vi krangler) han vil ikke ta inn en tredjepart som fvk. Han vil ikke endre seg.

Er lei av å krangle og sure miner hver dag. Jeg er lei av å høre alt mulig dritt om hvor stygg og lat jeg er.. feit og jævlig er det som går igjen hele tiden. Dette svangerskapet er det verste jeg har hatt. Har hatt hypermesis i 24uker, etterfulgt av bekkenløsning og symfyseløsning. Kan ikke bevege meg, kan ikke løfte tungt, kan ikke jobbe, har og begynt å bli kvalm igjen, enn så lenge har jeg ikke kastet opp nå da, men slet med det, de første 4mnd.. Jeg klarer ikke å gjøre alt det han vil.

Dette ble veldig rotete, men ville forklare litt om hvordan det er, og hvorfor jeg vil vekk. Dette er jo bare slik det er nå. Dette er bare toppen av isberget på hvorfor jeg vil gå fra han.

Samtidig er jeg livredd for å bli alene..

Anonymous poster hash: 98b0d...3a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er de to eldste?

Jeg er alene med tre barn. Har de 70%.

Jeg ble alene når minste var 2,5 år. Og var da glad for at han ikke var mindre. Kanskje ikke det svaret du ønsker.

Er barnefaren god nok til å samvær med de to største?

Jeg tenker at om det riktige for deg er at dere skiller lag så klarer du det. Man får superkrefter når man virkelig må. Og om de andre barna dine er hos faren så vil du få pauser innimellom til å hente deg mer inn igjen.

Eller så holder du ut litt lenger til minstemann er noe større for å kunne få mer praktisk hjelp av han til alle barna..

Anonymous poster hash: b6ad2...4f9

Skrevet

Jeg ble alene når barna var 11,5 og 1 år. Alt ble bedre fra første dag alene. Min eks er som din mann.

Nå har barna og jeg bodd alene i 3 år,de er hos far annenhver helg. Jeg har møtt en mann,men vi blir nok særboere.

Jeg jobber 100%,det har jeg gjort hele tiden. Barna er flinke til sine oppgaver i hjemmet,de er med på middagslaging hvor vi lager mye mat og fryser ned,kjekt i en hektisk hverdag.

Når barna reiser til far annenhver fredag bruker jeg ettermiddag og kveld på rengjøring og klesvask,den andre fredagen kommer det to vaskehjelpere hit og shiner opp mens jeg er på jobb.

Alt går om man vil.

To ettermiddager i uka er det på farta til div fritidsaktiviteter. Dette har aldri min eks engasjert seg i uansett.

Anonymous poster hash: 1bc4a...cfb

Skrevet

Jeg er 100% alene med fire, der minste var 7 mnd da det skjedde. Har vært alene kun noen måneder. Foreløpig er det veldig opp og ned. Skulle gjerne hatt noen øyeblikk i løpet av en uke/mnd uten barn, savner det, men sånn er det ikke. Får ta det igjen når barna blir store nok til å være alene hjemme(gå en tur osv:) ).

Så ikke så mye erfaring fra meg enda, så følger tråden for å høre hvordan andre har gjort det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...