Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert (angående besøk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du hadde hatt besøk av noen som ved frokosten hadde sleika ren skeia mellom hver gang de tok nytt syltetøy på brødskiva si?? 

Altså personen spiste mange brødskiver med syltetøy ... 

Anonymous poster hash: 0998c...ef5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok gitt beskjed om at flere deler samme skje og syltetøy. Æsj

Anonymous poster hash: 53550...67e

Skrevet

Dersom du hadde hatt besøk av noen som ved frokosten hadde sleika ren skeia mellom hver gang de tok nytt syltetøy på brødskiva si??

Altså personen spiste mange brødskiver med syltetøy ...

Jeg har ganske så forbi med sånne ting, så her hadde syltetøyet gått rett i søpla. Jeg er kjempeteit, jeg vet, men kan virkelig ikke noe for det.

Anonymous poster hash: db4f1...d64

Skrevet

Spørs hvem det var... er vel ikke alle jeg hadde turt å si noe til. Hadde jeg vært heldig hadde 4-åringen gitt vedkommende beskjed om at sånt gjør man ikke og hvorfor, for det er han grundig opplært i, og han er ganske flink til å lære bort det han selv har lært. ;)

Uansett hadde jeg kastet syltetøyet etterpå. :P

Anonymous poster hash: 16890...941
Skrevet

Voksen eller barn, jeg hadde lagt hånden over syltetøyglasse når personen tok opp skeia for andre gang og sagt at man ikke brukte skeien flere ganger om den var slikket på.

Har de ikke oppdragelse så får de lære seg det uansett hvor gamle de er.

Anonymous poster hash: 31623...615
Skrevet

Jeg hadde allerede sagt fra når skjeen var på tur ned i syltetøyet etter å ha vært i munnen at det ikke er aktuelt.

Hadde skjeen kommet ned i syltetøyet hadde jeg nok sagt: Hva pokker er det du driver på med ?

Anonymous poster hash: caf82...a5d

Skrevet

Var svigermor som var på bsøk. trodde jeg hadde sett feil første gang. 

Har helt fobi mot dobbeldipping av potetgull også.

Vet ikke om det er meg det er noe galt med???

Skrevet

Ikkje deg det er noko gale med, det er heilt klart svigermor som ikkje kan elementær hygiene.

Skrevet

Æsj. Jeg hadde reist meg og hentet en egen skje og satt i syltetøyet. Hadde nok kastet syltetøyet etterpå uansett .. Og aldri spist syltetøy hjemme hos henne etter det 🙈

Skrevet

Nei, det er IKKE deg det er noe galt med! Jeg og mannen kan dobbeldippe når det er bare oss to, men vi kysser jo også. :P Aldri når vi er med andre selvsagt. Og man slikker ikke på skjea man har i syltetøyet eller på kniven man bruker i smøret, og man drikker ikke av melkekartongen (med mindre man tømmer den helt eller bor alene og aldri har besøk). Og det kalles vel ikke fobi når det gjelder ting som faktisk ER ekkelt? :P

Anonymous poster hash: 16890...941

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra når skjeen var på vei ned i syltetøyet. Her er også svigers urenslige. Blir uvel etter hvert eneste besøk der. Hadde en venninne som holdt på å gjøre noe av det samme en gang og jeg brøt ut høyt foran alle: Hva gjør du?!?! Vi er mange som spiser her. Æsj

Anonymous poster hash: 2a800...b85

Skrevet

Æsj!

Hadde sagt fra...

I tillegg til å være uhygenisk, så vil jo det å dobbeltdyppe føre med seg spytt med enzymer som begynner å bryte ned syltetøyet.

Anonymous poster hash: 3cfcc...f9c

Skrevet

Æsj... , Ha ha ha også fra en som er voksen!  :D Burde vite bedre ;) Hadde vel blitt ganske perpleks og ikke sagt noe der og da, men hadde hatt det i minne til eventuelt neste gang ;)

Anonymous poster hash: 85e66...0d4
Skrevet

Æsj, ikke deg det er noe galt med! Mine svigerforeldre serverer te og i sukkerskåla ligger den samme skjeen dag ut og dag inn. Den rører de i tekoppen sin med, sleiker av den før den havner oppi sukkerskålen igjen...Jeg drikker ikke te med sukker, men mange andre av de besøkende gjør jo det. Ugh..

Anonymous poster hash: 306cb...0eb
Skrevet

Tror jeg hadde sagt "HER. du skal få en skje til syltetøyet". Hvis hun ikke tar hintet ville jeg forklart at spytt inneholder enzymer som gjør at syltetøyet mugner fortere.

Litt lettere å svelge (haha!) enn å si at det er æsj!

Anonymous poster hash: 48ae5...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...