Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg og min tidligere mann gikk en periode til familievernkontoret på grunn av vold mot meg. På grunn av dette, hadde de samtaler med oss hver for seg, dette er rutine. Jeg vet at han innrømmet volden, men ikke noe annet om hva han sa. Kan jeg be om å få vite hva som ble sagt? Anonymous poster hash: c84f3...429
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Nei, de har taushetsplikt Anonymous poster hash: 2df68...3ac
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Om det er snakk om innhenting av informasjon til feks. rettssak så kan din advokat innhente fra familievernkontoret og dere kan stevne terapeuten som vitne. Anonymous poster hash: 4d75b...a61
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Om det er snakk om innhenting av informasjon til feks. rettssak så kan din advokat innhente fra familievernkontoret og dere kan stevne terapeuten som vitne. Anonymous poster hash: 4d75b...a61 Familievernkontoret stiller som hovedregel ikke som vitner i rettssaker, på grunn av taushetsplikten. Anonymous poster hash: 71da8...5a2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Familievernkontoret stiller som hovedregel ikke som vitner i rettssaker, på grunn av taushetsplikten. Anonymous poster hash: 71da8...5a2 Joda, det kan de. Har selv jobbet der og vært vitne. Nå jobber jeg i bv.tjenesten og også der vitner vi i både straffesaker og i privatrettslige saker, som feks. barnefordeling Anonymous poster hash: 4d75b...a61
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Familievernkontoret stiller som hovedregel ikke som vitner i rettssaker, på grunn av taushetsplikten. Anonymous poster hash: 71da8...5a2 Hvis retten stevner deg som vitne har du plikt å møte. Samboeren min er en del i retten, og hun jobber i fvk Anonymous poster hash: 6a0aa...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå