Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Pleier sønnen og stefaren finne på noen typiske "far-og-sønn-aktiviteter" sammen iblant? Som fisketur, jakttur, lære å lage pil og bue, bålturer til fjells og så videre? Her er det ingenting sånn, og jeg synes det er sårt. Hvor vanlig er det at barnet og stefaren finner på aktiviteter sammen hos dere? Anonymous poster hash: edfce...12d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 kjæresten min gjør heller ikke sånne ting,å han vil heller ikke være på typiske barneaktiviteter som Leos Lekeland,tivoli,barnefilm på kino,akvariet osv. Anonymous poster hash: e55e0...a9d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Slikt gjør ikke mannen min heller, og vi har bare felles barn. Det er jeg som drar igang alt med guttene, og ofte utfører jeg det uten ham. Anonymous poster hash: 44c0a...7c6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 De kan trene litt sammen, spille fotball og se en film el. men ikke noe langhelg eller store prosjekter. Men nå har sønnen min en veldig fin pappa som gjør alt dette med han, så han mangler ikke noe i livet Anonymous poster hash: 7ade3...25e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 De gjorde masse ting sammen og etter det ble slutt med stefar gjør de fortsatt ting sammen. Drar på turer, fotballkamper, går i svømmehall, kino etc. Anonymous poster hash: 36d06...d7e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Nei, han har gjort det ganske klart at sønnen min har en far... Anonymous poster hash: 98e92...6a4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 Nå har ikke sønnen min stefar, men sin egen far drar heller ikke ut på bålturer, fiske, hogger ved og whatnot. Det går på interesser, ikke kjønn og er dermed jeg som gjør det. Å kalle slikt for " typiske far og sønn aktiviteter" er håpløst gammeldags Anonymous poster hash: cc330...af2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Ja. De er på fisketurer, gutteturer og båtturer. Han er trener på fotballaget til gutten. Også drar de på lekeland, kino osv osv. Anonymous poster hash: 5826a...6b6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #9 Skrevet 29. mai 2016 Min mann som er bonuspappa til mine to barn gjør masse slike aktiviteter med de. Det er jeg veldig takknemlig for. Nå skal vi snart ha et barn sammen, og mannen min ønsker ikke å gjøre forskjell, derfor har han vært ekstra bevisst på å få et godt forhold til mine barn I tillegg er han selv aktiv og har mange interesser som det fint går an å ta med barna (og meg) på, det går jo selvfølgelig på det også. Anonymous poster hash: bd698...726
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 Nå har ikke jeg sønn, men datter. Min mann har tatt henne med på diverse turer hvert år, tar henne med på kino, motorsykkeltur mm. Anonymous poster hash: b1a02...0c7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #11 Skrevet 29. mai 2016 Her bidrar stefar masse. Har alltid klaget på at han er litt "singel" i forholdet og sover til lenge etter vi har stått opp, natterangler og bare lager avtaler og planer uten å verken involvere oss eller si noe før han er på tur ut døra. Men etter vi ble gravid med felles barn har han virkelig trått til, han har stått opp med sønnen min hver dag, jeg får sove til både 11-12 i helgene. De er ute hele dagen, hvor de sykler, spiller fotball osv. Han har tatt kveldsstell og har helt sluttet å dra ut uten å prate med meg om det først, som regel sier han nei til invitasjoner og begrunner det med at han skal tilbringe dagen med familien. Han har tatt over langt mer av husarbeid ettersom at jeg har vært mye dårlig og jeg kjenner han nesten ikke igjen - på en veldig positiv måte. Må dog si at han tidligere har vært med på mye "familieting" som lekeland, basseng osv.. Anonymous poster hash: 26905...a82
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #12 Skrevet 29. mai 2016 Ja, masse. Fotballturer, tivoli med hotell, de står opp sammen om morgenen, spiller fotball, lager hjemmelaget is, baker kaker, spiller spill osv. Han som kjøper alle de store tingene til ham (han tjener veldig bra, han betaler alle regninger og min lønn går kun til litt mat og stæsj😜), han ELSKER å være sammen med barnet "mitt" og de to har et unikt forhold, selv om han har en tilstedeværende far også. Til helgen skal vi på tivolitur med en annen nevø og oss.. Det er min mann som har bestilt dette. De sykler turer, er ute og kjøper klær, er på kamper, ja de er utrolig nære hverandre. Her om dagen betrodde min sønn meg en hemmelighet.. Han fortalte at han var så glad for at jeg og pappaen gikk fra hverandre den gangen, for hvis ikke så hadde han aldri fått bodd med xxxxxx. I helgen har gullet vært hos sin far, og min mann har brukt helgen på å sette opp ny trampoline, fikset nytt fotballmål og har til og med tatt seg fri halve kveldsvakten (han er lege), for han hadde visst lovet at vi skulle grille, og han hadde glemt at han gikk ekstravakt den dagen. Så JA!!!! Han er FANTASTISK!!! Behandler han som sin dybareste skatt, slik han behandler meg også. Han er unik!! Anonymous poster hash: bd804...51e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #13 Skrevet 29. mai 2016 Ja, masse. Fotballturer, tivoli med hotell, de står opp sammen om morgenen, spiller fotball, lager hjemmelaget is, baker kaker, spiller spill osv. Han som kjøper alle de store tingene til ham (han tjener veldig bra, han betaler alle regninger og min lønn går kun til litt mat og stæsj😜), han ELSKER å være sammen med barnet "mitt" og de to har et unikt forhold, selv om han har en tilstedeværende far også. Til helgen skal vi på tivolitur med en annen nevø og oss.. Det er min mann som har bestilt dette. De sykler turer, er ute og kjøper klær, er på kamper, ja de er utrolig nære hverandre. Her om dagen betrodde min sønn meg en hemmelighet.. Han fortalte at han var så glad for at jeg og pappaen gikk fra hverandre den gangen, for hvis ikke så hadde han aldri fått bodd med xxxxxx. I helgen har gullet vært hos sin far, og min mann har brukt helgen på å sette opp ny trampoline, fikset nytt fotballmål og har til og med tatt seg fri halve kveldsvakten (han er lege), for han hadde visst lovet at vi skulle grille, og han hadde glemt at han gikk ekstravakt den dagen. Så JA!!!! Han er FANTASTISK!!! Behandler han som sin dybareste skatt, slik han behandler meg også. Han er unik!! Anonymous poster hash: bd804...51e Han tar han også med seg på ferieturer alene og med andre da jeg jobber turnus. Fotballturer er jeg ikke velkommen på🙊 Anonymous poster hash: bd804...51e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #14 Skrevet 30. mai 2016 Det er gjennom å gjøre ting sammen relasjoner skapes. Anonymous poster hash: 43377...95d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #15 Skrevet 30. mai 2016 Pleier sønnen og stefaren finne på noen typiske "far-og-sønn-aktiviteter" sammen iblant? Som fisketur, jakttur, lære å lage pil og bue, bålturer til fjells og så videre? Her er det ingenting sånn, og jeg synes det er sårt. Hvor vanlig er det at barnet og stefaren finner på aktiviteter sammen hos dere? Anonymous poster hash: edfce...12d Har du funnet deg en samboer som liker sånne ting selv da? Anonymous poster hash: 5a134...163
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #16 Skrevet 30. mai 2016 OK, jeg svarer ikke på spørsmålet ditt, hi. men hvorfor lurer du ikke på om stefar gjør sånt med stedatter også? En jente tremger vel ogs en farsfigur og å gjøre far-datter-ting sammen med han? Anonymous poster hash: 02a62...401
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #17 Skrevet 30. mai 2016 Pleier sønnen og stefaren finne på noen typiske "far-og-sønn-aktiviteter" sammen iblant? Som fisketur, jakttur, lære å lage pil og bue, bålturer til fjells og så videre? Her er det ingenting sånn, og jeg synes det er sårt. Hvor vanlig er det at barnet og stefaren finner på aktiviteter sammen hos dere? Anonymous poster hash: edfce...12d Ja, de gjør en del slike ting. Fisketurer, skiturer, hytteturer med overnatting. Mannen min er ikke perfekt, men jeg kan tilgi mye fordi han er så flink med barna. Anonymous poster hash: f4803...aa3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #18 Skrevet 30. mai 2016 Ja stefar stiller veldig opp for stesønnen. Fotballkamper, kino, turer osv. Har ikke tenkt over det før, men han gjør det. Han er veldig klar på at han ikke er far til gutten, men stefar og at det på mange måter kan være like bra. Faren er ikke tilstedeværende. Vi er mer heldige enn jeg har tenkt over at vi er. Anonymous poster hash: eed49...af5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #19 Skrevet 30. mai 2016 Vi har tre felles sønner og manen min gjør ingen av de tingene med dem. Det handler om mangel på interesse for de type aktiviteter rett og slett. Kanskje det er tilfelle hos dere også? Anonymous poster hash: 2ea2d...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå