Gå til innhold

Kjæresten min - en jævlig billig rundbrenner... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke stort om ham da jeg traff han, men likte ham som person. Han virket som en grei fyr å snakke med og som kunne føre en samtale uten å legge an på meg.

Vel. Akkurat det plager meg nå.

For jeg likte han så godt at jeg la an på ham istedet. Og han beit på. Jeg tenkte først det gikk litt for lett men slo meg til ro med at det var fordi han falt for meg som jeg gjorde for han.

Men så viser det seg altså at han er viden kjent for å prøve seg på alt og alle, og at han har lagt seg til med alle han har fått napp hos.

Han er en patetisk rundbrenner som har vært notorisk på sjekkern. Og det jævlige i dette er at MEG prøvde han aldri å sjekke opp.

Jeg har ikke grunn til å tro han er utro men det stikker meg at han har vært så sykt billig. Og at han egentlig ikke var interessert i meg. Men klinte til når jeg bød meg frem - hadde jeg ikke gjort det hadde det jo aldri skjedd.

Nå føler jeg han er skitten og ekkel... :(

Alle dom kjenner han synes vel bare synd på meg som beit på for ingen andre har jo egentlig villet ha ham. :(

Anonymous poster hash: eb024...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så høye tanker du har om kjæresten din?

Anonymous poster hash: 558be...4ca

Skrevet

Så høye tanker du har om kjæresten din?

Anonymous poster hash: 558be...4ca

Skrevet

Bare å gjøre slutt hvis du synes så lite om ham?

Kanskje grunnen til at han foretrakk deg var at han opplevde noe nytt når du sjekket opp ham. Kanskje han oppdaget at du var anderledes enn de han tidligere har sjekket opp?

Virker som om du kan ha godt av å jobbe med selvbildet ditt også hvis hva andre mener om forholdet betyr så mye for deg.

Er du ulykkelig i forholdet, da gjør du det slutt. Er det bare dine tanker og ikke hans oppførsel nå som gjør deg ulykkelig, da bør du jobbe med deg selv.

Anonymous poster hash: 31f7e...7b9
Skrevet

Du virker som en bra dame...eller ikke. Vil heller råde mannen til å stikke mens han ennå kan. Flau tråd

Anonymous poster hash: 17949...9fe

Skrevet

Visste ikke stort om ham da jeg traff han, men likte ham som person. Han virket som en grei fyr å snakke med og som kunne føre en samtale uten å legge an på meg.

Vel. Akkurat det plager meg nå.

For jeg likte han så godt at jeg la an på ham istedet. Og han beit på. Jeg tenkte først det gikk litt for lett men slo meg til ro med at det var fordi han falt for meg som jeg gjorde for han.

Men så viser det seg altså at han er viden kjent for å prøve seg på alt og alle, og at han har lagt seg til med alle han har fått napp hos.

Han er en patetisk rundbrenner som har vært notorisk på sjekkern. Og det jævlige i dette er at MEG prøvde han aldri å sjekke opp.

Jeg har ikke grunn til å tro han er utro men det stikker meg at han har vært så sykt billig. Og at han egentlig ikke var interessert i meg. Men klinte til når jeg bød meg frem - hadde jeg ikke gjort det hadde det jo aldri skjedd.

Nå føler jeg han er skitten og ekkel... :(

Alle dom kjenner han synes vel bare synd på meg som beit på for ingen andre har jo egentlig villet ha ham. :(

Anonymous poster hash: eb024...217

Kanskje han ikke prøvde å sjekke deg opp fordi han har respekt for deg? Som regel vil ikke menn ha sine fyllaligg som kona si, og oppfører seg forskjellig overfor de som er aktuelle som ONS og de som er aktuelle som konemateriale. Du var det siste. Han er overhode ikke skitten og ekkel bare fordi han har hatt sex med mange i fortiden. Hva andre synes om ham og deg er vel likegyldig. Lever du på jorda for å please alle andre? Jeg har vært veldig dårlig likt her i bygda fordi jeg kom skjevt ut med ei "sjefsberte" her. Likevel jeg er sjeleglad for at mannen ikke lot seg affisere av det og valgte meg. Regner med at du har overhode ingenting negativt i fortiden din? Du har aldri gjort noe galt? Aldri hatt ONS? Aldri har gjort en eneste feil? I så fall forstår jeg at du dømmer. Men hvis du selv ikke er feilfri, er dette bare hyklersk.

Skrevet

Alle har en fortid,noen har kanskje en fortid som ikke er helt stueren men so what?

Mannen min var også en sånn rundbrenner,jeg visste godt hvem han var, siden vi vokste opp ikke så langt fra hverandre.

Vi "traff" hverandre på nettet,jeg visste hvem han var mens han ikke ante at jeg var meg.

Vi skrev masse,og jeg ble godt kjent med personen bak rundbrenneren. Dette er 10 år siden,og jeg kunne ikke fått en bedre mann og pappa til mine barn.

Anonymous poster hash: bb124...f71

Skrevet

Slik var mannen min også. Og det tok lang tid før jeg fant ut av det. På det tidspunktet hadde vi vært sammen lenge, og jeg betydde noe for ham. Det var likevel hardt å svelge vissheten om at da vi møttes så kunne jeg ha vært hvem som helst, han ville prøvd seg uansett. Forskjellen er jo at han ble. 

Anonymous poster hash: 09a56...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...