Gå til innhold

Mannen vil ha sex hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg holder det med sex et par ganger i uka, men mannen vil helst ha det nesten hver dag om det hadde vært opp til han. Er det vanlig at menn er så klare og kåte hele tiden? Snakker om mann i 30 årene, og ikke en 18 åring... Må sies at han aldri presser seg på, jeg elsker han og han respekterer meg. Vi har bare helt forskjellig sult når det kommer til sex, og den siste tiden har jeg forstått at han synes det er litt frustrerende når det ikke blir mer enn to, max tre ganger på en uke.

Anonymous poster hash: fffa1...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som mannen din. Mye kåt og kunne tenke meg sex hver eneste dag. Omså bare et "rutineligg" før vi sovner for bekreftelsens skyld. Elsker sex og elsker mannen min. Han tenner meg bare ved å være seg. Han er ikke sånn så vi er som dere. Et par tre ganger i uka. Vi er vel bare forskjellig vi mennesker. Normalen er vel rimelig vid.

Anonymous poster hash: a2286...78b

Skrevet

Jeg er dame, singel for tiden. Det med sexlyst er noe jeg avklarer svært tidlig. Jeg har stor sexlyst og vil helst ha sex daglig. Om en mann generelt sett er fornøyd med å ha sex en gang eller to i uken vet jeg at jeg vil bli frustrert, så da unngår jeg heller de mennene som har mindre sexlyst.

Jeg er over 40 år og har ikke mindre sexlyst enn før. Har nå vær singel to-tre år, og har på den tiden ikke hatt sex fordi jeg ikke har møtt noen jeg vil ha sex med. Det går helt fint det, men når jeg er i et forhold så blir jeg veldig frustrert om jeg ikke kan ha hyppig sex. Min erfaring er også at jo mer nærhet, jo mer lyst får man.

Kanskje dere kan få hjelp av en sexolog til å diskutere sexlivet, kanskje finne ordninger som gjør ingen av dere blir frustrerte? Dere har jo et godt utgangspunkt med å elske hverandre og respektere hverandre.

Anonymous poster hash: 68cb2...c6c
Skrevet

Min er 37 år, vil gjerne ha sex 2-3 ganger i døgnet. Jeg er fornøyd med 4-5 ganger i uken. Men vi har sex minst en gang om dagen, for det gleder meg å glede han. Ikkke alltid jeg er like engasjert, men det er greit for han. Han gjør så utolig mye for meg, at det minste jeg kan gi han tilbake er sex.

Anonymous poster hash: 33475...eba

Skrevet

Jeg er dame, singel for tiden. Det med sexlyst er noe jeg avklarer svært tidlig. Jeg har stor sexlyst og vil helst ha sex daglig. Om en mann generelt sett er fornøyd med å ha sex en gang eller to i uken vet jeg at jeg vil bli frustrert, så da unngår jeg heller de mennene som har mindre sexlyst.

Jeg er over 40 år og har ikke mindre sexlyst enn før. Har nå vær singel to-tre år, og har på den tiden ikke hatt sex fordi jeg ikke har møtt noen jeg vil ha sex med. Det går helt fint det, men når jeg er i et forhold så blir jeg veldig frustrert om jeg ikke kan ha hyppig sex. Min erfaring er også at jo mer nærhet, jo mer lyst får man.

Kanskje dere kan få hjelp av en sexolog til å diskutere sexlivet, kanskje finne ordninger som gjør ingen av dere blir frustrerte? Dere har jo et godt utgangspunkt med å elske hverandre og respektere hverandre.

Sexolog fordi han har lyst på sex hver dag og hun 2-3 ganger i uka?!? Ærlig talt.

Og din situasjon er jo irrelevant for hi sin del. Hun er allerede i et forhold og kan derfor ikke velge bort med tanke på hyppighet med sexen. Eller mener du at dette problemet er så stort at de burde bryte opp et ellers godt forhold?

Ulike ønsker for antall dag per uke man bør ha sex er et mikroskopisk problem om man har ukentlig sex og forholdet er godt ellers.

Anonymous poster hash: f5690...535

Skrevet

Jeg er som mannen din. Mye kåt og kunne tenke meg sex hver eneste dag. Omså bare et "rutineligg" før vi sovner for bekreftelsens skyld. Elsker sex og elsker mannen min. Han tenner meg bare ved å være seg. Han er ikke sånn så vi er som dere. Et par tre ganger i uka. Vi er vel bare forskjellig vi mennesker. Normalen er vel rimelig vid.

Anonymous poster hash: a2286...78b

Her vil mannen cirka et par ganger i året, og jeg vil hver dag. Og han ønsker ikke å jobbe med lysten. Så lenge mannen til HI ikke presser på og maser så ser jeg ikke på det som et problem. Sexolog fordi et par har forskjellige preferanser og behov? Hva skulle det være godt for? Man kan ikke akkurat få annerledes behov og instinkter av å gå til sexolog. For eksempel, jeg hadde aldri gått fra å ha lyst hver dag til å ha lyst to ganger i året bare fordi jeg og mannen gikk til sexolog.

Anonymous poster hash: f3bd4...514

Skrevet

Sexolog fordi han har lyst på sex hver dag og hun 2-3 ganger i uka?!? Ærlig talt.

Og din situasjon er jo irrelevant for hi sin del. Hun er allerede i et forhold og kan derfor ikke velge bort med tanke på hyppighet med sexen. Eller mener du at dette problemet er så stort at de burde bryte opp et ellers godt forhold?

Ulike ønsker for antall dag per uke man bør ha sex er et mikroskopisk problem om man har ukentlig sex og forholdet er godt ellers.

Anonymous poster hash: f5690...535

Hvor i all verden leste du ut fra mitt innlegg at jeg mente de skulle bryte ut av et ellers godt forhold???

Jøssenamn så hissig du var!

Hi er oppmerksom på at mannen er frustret selv om han respekterer at hun ikke har lyst til sex oftere. Det jeg mente med sexolog var at de kanskje kan finne måter å gjøre begge fornøyde, finne måter å være nære på som ikke nødvendigvis fører til sex, eller om de da skulle føle for det kanskje ha oftere sex. Det var for å finne måter de begge to kan være fornøyde og ikke frustrerte. Det er jo heller ikke morsomt å vite at mannen har større behov selv om han respekterer His behov. Det skulle bare mangle, men likevel kan det være ting hverken jeg, du, Hi eller mannen har tenkt på som kan gjøre at det blir mindre seksuelle frustrasjoner.

Jeg skrev jo at HI og mannen har det beste utgangspunkt når de elsker og respekterer hverandre.

Det er et faktum at fysisk nærhet øker produksjonen av oxytocin. For noen kan det også føre til at man får økt sexlyst. Gjør det ikke det så vet de jo det, men om Hi og mannen fikk tips hos en sexolog som gjorde at hun ønsket å ha sex f.eks. en dag mer i uken, så ville jo ikke det være negativt for forholdet.

Det kunne ikke falt meg inn å si at Hi skulle presse seg til å ha oftere sex enn hun har lyst til. Men av og til går det an å påvirke sexlysten, og da tenker jeg det ville være positivt siden His mann har såpass mye større sexlyst enn henne.

Eller kanskje de kan bare få snakket nok ut om det med en sexolog, kanskje få tips om å bedre sexen og at det vil være nok for mannen også å ikke ha oftere sex enn det Hi ønsker.

Skrevet

Samboeren min er også slik. For hans dekan vi ha det flere ganger om dagen, jeg kan fint gå 3-4 dager uten. Det ideelle for han er 3-4 ganger minimum i uken. Han blir fort frustrert og for han er det ikke aktuelt og gå å ta seg en runk for å få ut litt, jeg må hjelpe til, ligge ved siden av osv. Jeg blir frustrert for han maser om sex hele tiden og han blir frustrert fordi jeg ike har lyst hele tiden..sånn går nu dagan :)

Anonymous poster hash: 35949...8eb

Skrevet

Sexlyst er ikke statisk, da, som alt annet kan det endre seg gjennom livet. Man kan godt ønske sex daglig i starten av et forhold for så å ha langt lavere interesse etter noen år. Dagligliv, barn osv har tjene den virkningen, helt normalt. Det er defor viktig å basere e forhold på andre/viktigere ting enn sex.
Skrevet

Sexlyst er ikke statisk, da, som alt annet kan det endre seg gjennom livet. Man kan godt ønske sex daglig i starten av et forhold for så å ha langt lavere interesse etter noen år. Dagligliv, barn osv har tjene den virkningen, helt normalt. Det er defor viktig å basere e forhold på andre/viktigere ting enn sex.

Enig med deg i det. Men likevel er det ikke alltid slik at den bestemt sexlyst er upåvirkelig selv i slike perioder. Og om det er frustrerende for en part så synes jeg at paret sammen i hvert fall bør snakke ut om det er ting de kan gjøre anderledes for å finne tilbake til mer nærhet. Ofte er det noe man kan gjøre for å få større nærhet i forholdet eller nærme seg hverandre igjen. Å bare vente til en vanskelig periode går over, det kan bli slutten på forholdet fordi den ene blir for frustrert i lengden.

Av og til er det riktig å bli enige om å vente ut ting, men skal det fungere tror jeg kommunikasjon er viktig, da vet man hvor man har hverandre. Noen ganger kan frustrasjon også bli mindre bare ved at den andre sier at den forstår det må være frustrerende, det er ikke alltid endring må skje, noen ganger er det nok å vise at man bare ser partneren og partnerens behov.

Hi og mannen synes å se hverandre, derfor jeg tenkte kommunikasjon om det kan være positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...