Gå til innhold

Egenrådig unge !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 7 som har blitt så sta og egen. Hyler og slår . Rett og slett ufin. Er sånn mot venner også. Skal bestemme og styre. Jo strengere jeg er jo verre blir hun. Har hun venner på besøk må jeg passe på hele tiden så de ikke blir skremt å drar hjem. Jeg takler dette på en dårlig måte. Noen tips ?? Krever også mye oppmerksomhet !

 

Anonymous poster hash: 9e552...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil helst leke med søstra som er 3.5 år eldre, men det kan hun jo ikke hele tiden .

 

Anonymous poster hash: 9e552...a8d

Skrevet

Les boka De utrolige årene.

 

Anonymous poster hash: c1827...b1d

Skrevet

Ja den har jeg faktisk tenkt på før ! Skal bestille den. Takk

 

Anonymous poster hash: 9e552...a8d

Skrevet

Ja den har jeg faktisk tenkt på før ! Skal bestille den. Takk

 

Anonymous poster hash: 9e552...a8d

Jeg har og gått kurset. Fantastisk hjelpemiddel. Det krever en del av deg, men det gjør det vel allerede? Den negative energien ved kjefting er slitsom, man bruker mye energi på negativitet som jo gjør at man blir sliten. Ved å fokusere på hvordan man irettesettelse og roser, (ja, man skal rose den gode adferden langt opp i skyene selv om det virker teit) blir man ikke sliten, den spiser deg ikke opp. Du får mer energi. Man må begynne i det små, å gape over for mye vil mest sannsynlig føre til fiasko.

Masse lykke til :)

 

 

Anonymous poster hash: c1827...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...