Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har fått oppsigelse på jobb pga nedbemanning, og har tre måneders oppsigelse. Jeg sliter virkelig med motivasjon, og det å være på jobb. Alt er et ork, og jeg sliter med hodepine og vond nakke hver dag. Jeg er sur og sinna på de hjemme, og konstant sliten. Gråter mye da jeg er alene, og gråter for ingenting. Eneste jeg ser frem til er helgene, da kan jeg slappe av og slippe å være på jobb. Jeg orker ikke ha lunsj med mine kolleger, orker ikke være sosial med mine kolleger.Kommer bare på jobb, gjør jobben min, og går hjem igjen. Dagene er laaaange. Vet ikke hvordan jeg i alle dager skal klare å være der hele sommeren. Andre som har vært borti det samme? Hvordan holdt dere ut? Anonymous poster hash: 1c117...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Er det ikke vanlig ved oppsigelse å gå på dagen nærmest, men å få lønn i feks 3 måneder? Du kan jo evt ta en tur til legen, ikke uvanlig å bli SM ut perioden, men dette er jo en kostnad arbeidsgiver burde ta, ikke NAV.... Anonymous poster hash: 6db5c...24e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 HI her. Jeg får ikke gå pga det er fortatt så mye å gjøre, og de som skal fortsette, skal jo ha ferie. Så da må vi som er sagt opp, bli igjeb i sommer og " holde fortet". Det kjennes uutholdelig. Anonymous poster hash: 1c117...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Snakk med legen din likevel, for det virker som om du er i ferd med å bli deprimert. Du må jo bruke tiden nå til å søke nye jobber også, så du trenger energien din. Snu fokuset, du får nå mulighet til en ny start, kanskje få en jobb hvor du trives bedre og får mer stabilitet. Bestill en time til legen din. Og kontakt også Nav og få en saksbehandler, meld deg der som arbeidssøker allerede nå. Vær aktiv å kikke etter nye stillinger. Når man kommer i den situasjonen du er i nå er det lett å føle håpløshet, men om du greier å snu det og se at det kan være positive ting ved dette også på sikt, at du tar kontroll ved jobbsøking osv., da kan det hende du finner det lettere å komme deg gjennom siste tiden i nåværende jobb. La det gå en liten f... i deg. Vis arbeidsgiver at du kan gjøre en super jobb og at de har gjort en tabbe ved å si akkurat deg opp. Da vil du også få bedre referanser fra denne jobben. Og la dem få angre seg litt Anonymous poster hash: 12fbf...63d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Hadde bedt om sykemelding tvert. Anonymous poster hash: 2dec1...dda
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 Ja, jeg må se. Det går utover psyken å skulle sitte der dag ut og dag inn. Mvh HI Anonymous poster hash: 1c117...4d1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Prøv å gjøre en god innsats nå på slutten av arbeidsforholdet. Har en venninne som hadde det som deg, og det ble ingen gode referanser å få fra arbeidsgiver ved aktuelle nye jobber :/ lykke til videre! Anonymous poster hash: f6970...cea
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #9 Skrevet 29. mai 2016 HI her. Jeg får ikke gå pga det er fortatt så mye å gjøre, og de som skal fortsette, skal jo ha ferie. Så da må vi som er sagt opp, bli igjeb i sommer og " holde fortet". Det kjennes uutholdelig. Anonymous poster hash: 1c117...4d1 Men dere som skal gå er vel satt opp på ferie dere og før dere ble oppsagt? Anonymous poster hash: 72366...fbc
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 Jeg ønsker ikke ferie da jeg snart skal ut likevel, det blir ingen ferie føler jeg. Pga at inntekten går kraftig ned, ønsker jeg heller å få utbetalt ferien. Sjefen har garantert meg gode referanser, hun vet at den jeg er nå, er "ikke meg". Anonymous poster hash: 1c117...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå