Gå til innhold

Om noen er forlover til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere følt om du ikke ble spurt om å være forlover tilbake?

Anonymous poster hash: 5a12c...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad. Så slipper jeg å holde tale ;)

Anonymous poster hash: fbc11...454

Skrevet

Om bryllupene var nært hverandre i tid hadde jeg blitt litt lei meg. Men hadde ikke gjort noe nummer utav det. Dersom det er noen år imellom bryllupene er der mer ok, vennskap forandrer seg.

Anonymous poster hash: 468da...bcd

Skrevet

Jeg opplevde dette!

Jeg syns det er helt greit at man ikke blir spurt tilbake, men JEG syns hun kunne sendt en melding og sagt det.

Skrevet

Hvis vennskapet ellers er det samme, så hadde jeg blitt veldig lei meg. Dette er jo da som regel din nærmeste venninne, eller søster, så da står man hverandre nær nok til at jeg ville spurt hvorfor. 

Hvem er det som skal være forlover i stedet for deg? Hvis det f.eks. er søsteren eller moren, så blir det annerledes. Dersom det er en annen venninne, som du i utgangspunktet tenkte at ikke stod den kommende bruden like nær som deg selv, så ville jeg som sagt snakket med bruden om det.

Anonymous poster hash: 95cfb...29d
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er den nærmeste venninnen til noen så blir nok aldri forlover. Min forlover har vært forlover for fire stykker, hvordan skal hun løse det i forhold til din problemstilling? Utrolig kjedelig om tre stykker blir sint på henne fordi den fjerde blir valgt.

Anonymous poster hash: 2feb4...956

Skrevet

Hadde ikke brydd meg en centimeter, du.

Anonymous poster hash: 1a96f...6aa
Skrevet

Bør vel egentlig ikke bry meg, men merker det er litt sårt at jeg er den eneste i venninnegjengen som ikke har vært forlover til noen. Jeg valgte jo besteveninna mi til forlover, men ser jo da at jeg ikke er hennes bestevenninne. Noen år mellom bryllupene våre,da

Skrevet

Jeg ble ærlig talt litt lei meg når dette skjedde, men jeg kan jo ikke gjøre noe med det. Venninnen min snakket med meg først og jeg forstår argumentene hennes (hun hadde en barndomsvenninne som hun har vært nabo med, jeg og min venninne møttes på skolen).

Skrevet

Man må da få velge den forloveren man ønsker selv. Hadde ikke blitt sur nei.

Anonymous poster hash: a2dda...3cc

Skrevet
Man må da få velge den forloveren man ønsker selv. Hadde ikke blitt sur nei.Anonymous poster hash: a2dda...3cc [/quot

Ikke sur, men er jo litt såret og føler det er litt flaut at hun var min forlover og jeg ser på henne som min beste veninne, men hun ikke ser på meg som sin.

Skrevet

Da jeg valgte min forlover var jeg helt inneforstått med at hun ikke nødvendigvis vil velge meg tilbake, og sånn syns jeg det skal være. Selv om man er gode venner og jeg ser på henne som en av mine bestevenner, kan det være at hun har et forhold til en av de andre venninnene våre som hun føler passer bedre som forlover. 

Anonymous poster hash: fbcff...6b0
Skrevet

hadde blitt glad både hvis hun spurte og om jeg slapp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...