Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 De hører på radioen høyt, samt at de har barnetv på. Og det er på arabisk, så det er masse lyder, masse snakking og den type musikk. Og jeg har nå rømt inn i huset, for det har stått på slik siden ca 9 i morges! Tror jeg skal sette på noe selv Anonymous poster hash: 057cc...7de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Sett på musikk selv, og med høytaleren mot dem😂 Anonymous poster hash: 12b90...269
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Skjønner deg godt, naboer kan virkelig være en prøvelse. Alle som roper at man må bosette seg i skogen hvis man ikke tåler naboer - hva med de som ikke har noe valg? Tror dere virkelig at mange ønsker å bo som sild tønne i en blokk? Nope. Men hinsides boligpriser i storbyene og det tilfeldigvis er der jobben din er og ungene dine befinner seg på skolen - må man ta til takke med naboer vegg i vegg og tak i gulv. Og håpe man er heldig. Er heldig selv med greie naboer nå, men har bodd andre steder der det ikke var like hyggelig nei. Så du har min medfølelse Prøv å si fra at det plager deg med så mye høy lyd, du kan jo håpe de bryr seg.. Anonymous poster hash: 013f9...524
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 hvis det er så plagsomt så ikke bosett deg oppi folk! Anonymous poster hash: e2864...61e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 hvis det er så plagsomt så ikke bosett deg oppi folk! Anonymous poster hash: e2864...61e Og der kom standarkomentaren. Det er normal folkeskikk å ikke bråke hele dagen, hver dag. Man burde ikke måtte flytte ut i skogen for å ha det normalt rolig rundt seg. Anonymous poster hash: fcf37...63a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Det er et boligfelt og det plager meg ikke med skrål fra unger, plenklipping, radioer, prating osv for det er et livlig nabolag, men det er ganske intenst å sitte på sin egen terrasse og høre på det i mange timer! Litt hadde vært greit, eller en av tingene, men de har to ting på, og det høyt! Så nei, jeg trenger ikke å bo i gokk, men litt hensyn går det vel an å ta? Vi bor i tomannsbolig. Anonymous poster hash: 057cc...7de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 hvis det er så plagsomt så ikke bosett deg oppi folk! Anonymous poster hash: e2864...61e Det er vel heller de som ikke kan ta hensyn til andre som burde bosette seg langt fra folk Anonymous poster hash: 92c04...850
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Det er et boligfelt og det plager meg ikke med skrål fra unger, plenklipping, radioer, prating osv for det er et livlig nabolag, men det er ganske intenst å sitte på sin egen terrasse og høre på det i mange timer! Litt hadde vært greit, eller en av tingene, men de har to ting på, og det høyt! Så nei, jeg trenger ikke å bo i gokk, men litt hensyn går det vel an å ta? Vi bor i tomannsbolig. Anonymous poster hash: 057cc...7de Du får si ifra da Anonymous poster hash: e2864...61e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #9 Skrevet 29. mai 2016 Jeg tror at de toskene som alltid svarer 'bosett deg i skogen da' er de samme som bråker hensynsløst rundt seg og prøver å rettferdiggjøre bråket sitt med at alle må tåle all støyforurensningen de plager omgivelsene med Vær klar over at naboene egentlig hater dere og ønsker at DERE dro pokker i vold, ikke den rolige naboen ha ha ha Anonymous poster hash: 013f9...524
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 Dette er grunnen til at jeg bor midt i skogen!!!! Naboer er en prøvelse noen ganger, har du prøvd å lydisolere veggen mot dem og snakke med dem? Jeg er overbevist om at jeg er naboen fra helvete selv, men nå slipper jeg å bekymre meg for det. Deilig🎉 Anonymous poster hash: fb2cf...f4c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #11 Skrevet 29. mai 2016 hvis det er så plagsomt så ikke bosett deg oppi folk! Anonymous poster hash: e2864...61e Hvis man ER så plagsom burde man ikke bosette seg oppi folk! Mennesker som ikke evner å ta hensyn bør ikke bosette seg nært innpå andre Anonymous poster hash: 94505...b46
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #12 Skrevet 29. mai 2016 De som bråker burde bo i skogen. De som klarer å oppføre seg som normale folk kan bo i tett borettslag. Enkelt. Anonymous poster hash: 92f4e...504
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #13 Skrevet 29. mai 2016 Sett på musikk selv, og med høytaleren mot dem😂 Anonymous poster hash: 12b90...269 Det har jeg gjort noen ganger!! Anonymous poster hash: 15468...e9c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #14 Skrevet 29. mai 2016 De som bråker burde bo i skogen. De som klarer å oppføre seg som normale folk kan bo i tett borettslag. Enkelt. Anonymous poster hash: 92f4e...504 Det går jo an å lage regler for borettslag, vel ol om ordensregler. Hvis alle er enige er det greit. Anonymous poster hash: 9420e...4d9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #15 Skrevet 29. mai 2016 Jeg syns du skal klikke mongo! Mannen min er verdens verste nabo, han bråker ute døgnet rundt; spiller høy radio, spikrer og bruker alle mulige irriterende maskiner. Jeg blir supersur over alt støyet han lager. Jeg har ofte pratet til han og kjeftet på han, men han driter i hva jeg sier. Han er "tøff" enn så lenge det bare er meg som blir sint. Jeg håper en av naboene kommer å klikker på han en dag, sikker på han hadde pisset i buksa da 😂 Anonymous poster hash: e7ca4...543
amandine Skrevet 29. mai 2016 #16 Skrevet 29. mai 2016 Jeg tenkte akkurat på det her tidligere da jeg lå ute på plenen bak huset med boka mi. Et par unger spiller fotball på forsiden og naboen tusler rundt og luker. Takk og lov at jeg ikke har dine naboer, HI. Du har min sympati og medfølelse.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #17 Skrevet 29. mai 2016 Jeg syns du skal klikke mongo! Mannen min er verdens verste nabo, han bråker ute døgnet rundt; spiller høy radio, spikrer og bruker alle mulige irriterende maskiner. Jeg blir supersur over alt støyet han lager. Jeg har ofte pratet til han og kjeftet på han, men han driter i hva jeg sier. Han er "tøff" enn så lenge det bare er meg som blir sint. Jeg håper en av naboene kommer å klikker på han en dag, sikker på han hadde pisset i buksa da Anonymous poster hash: e7ca4...543 "Klikke mongo"? Jeg har et barn med Down syndrom, og jeg synes det er forferdelig å høre dette uttrykket brukt. Ja, en "mongo" er en person med Down syndrom, fra den tiden det ble kalt mongloidnisme. Vær så snill å slutte å bruke det. Det er er faktisk veldig sårende og veldig ufint. Anonymous poster hash: dc70d...3be
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #18 Skrevet 29. mai 2016 "Klikke mongo"? Jeg har et barn med Down syndrom, og jeg synes det er forferdelig å høre dette uttrykket brukt. Ja, en "mongo" er en person med Down syndrom, fra den tiden det ble kalt mongloidnisme. Vær så snill å slutte å bruke det. Det er er faktisk veldig sårende og veldig ufint. Anonymous poster hash: dc70d...3be Beklager, klikke vinkel, bedre? Anonymous poster hash: e7ca4...543
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #19 Skrevet 29. mai 2016 http://www.ifinnmark.no/nyheter/politi/frekk-som-flatlusa/naboen-kjorer-gressklipperen-hver-sondag-stanset-av-politiet/s/5-81-271062 Anonymous poster hash: 94505...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå