Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Vi bor langs en vei, folk går tur forbi hele dagen. Den står å bjeffer fra 07 til kanskje 01 på natten. Jeg blir sprø! Til og med de som går forbi flere ganger irriterer seg. "Alle" vet om denne gneldrehunden. Barna mine kan ikke være ute på gresset uten at den står å bjeffer konstant. De komme inn til slutt for de synes det er slitsomt. Jeg har foreslått for naboen at de heller bør gå noen turer med den daglig og kanskje ta et kurs eller noe, men de ble sure. Noe jeg kan gjøre? Vi har kun et gjerde imellom. Jeg sliter veldig nå når det er varmt også når jeg er nødt til å sove med vinduet igjen etter nattevakt pga den hunden, men hører den selv med ørepropper og alt lukket igjen. Vurderer å flytte for det er så ille! Denne helgen er de bortreist, men hunden er ute og en gammel mann ser til hunden en gang daglig og tar den inn om kvelden. Anonymous poster hash: 9e572...47b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Hadde ringt politiet Anonymous poster hash: 51403...7d6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Kontakt politi eller Mattilsynet Anonymous poster hash: 6e5f2...05c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Vil de gjøre da så lenge hunden får mat og frisk luft? HI Anonymous poster hash: 9e572...47b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Det høres ut som om den hunden ikke har det så bra om den aldri blir luftet og oppfører seg slik. Ta kontakt med mattilsynet. Da kommer de på besøk. Anonymous poster hash: da2b6...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå