Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Vi er på husjakt og har kommet over et hus i rett prisklasse og skolekrets. I prospektet står det at det er sot på kaldloft(kryploft), ukjent årsak. Vi har snakket med en av naboene, og han sa at det har vært brann i huset tidligere. Huset er totaltenovert på innsiden etter det. Ville du vurdert å kjøpe det, eller latt det gå? Er vanskelig å finne hus i rett skolekrets og prisklasse. Må da evt flytte til nabokommunen og bytte krets for barna.. Anonymous poster hash: 44460...ac2
VictoriaS Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Ville kjøpt jeg ja, et kryploft blir jo ofte ikke brukt likevel! Ville isåfall lagret kun ting jeg ikke var redd for der oppe, og ikke feks bunaden for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Så du ville ikke tenkt at det fremdeles var en brannfare der? Har opplevd brann i nær familie, så er litt redd for det:-/ Hi Anonymous poster hash: 44460...ac2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Så du ville ikke tenkt at det fremdeles var en brannfare der? Har opplevd brann i nær familie, så er litt redd for det:-/ Hi Anonymous poster hash: 44460...ac2 Jeg ville ha tatt bilder av loftet, og forhørt meg med eksperter som for eksempel brannvesenet om råd. Anonymous poster hash: 49dda...455
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Flere med tanker rundt dette? Anonymous poster hash: 44460...ac2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Naboen sier at det har vært brann i huset tidligere. Er det nevnt i prospektet? Det er sot på loftet, men ukjent årsak. Spør megler og eier om det ikke er sammenheng mellom sot og den tidligere brannen. Det virker rart at det har vært en brann, og det er sot, men de har ikke noe med hverandre å gjøre. Hvordan startet brannen? Anonymous poster hash: a3e39...e49
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 Vi vet ingenting om brannen, bare at en nabo av huset har fortalt det. Vi tenkte først at sot på loftet kom fra pipen(piperøret ble byttet i 2013), men ble usikker da brannen ble nevnt. Skal selvfølgelig høre med eier og megler om hvorfor brannen ikke har blitt nevnt i prospektet, og hvor/når brannen oppsto. Anonymous poster hash: 44460...ac2
Løvinna30 Skrevet 29. mai 2016 #9 Skrevet 29. mai 2016 Det er vel ikke brannfare der nå ? Få besøk av fagperson / elektriker til se over huset og evt minske faren for evt brann. Et hus som det har brent i, begynner ikke å brenne sånn plutselig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå