Gå til innhold

Hvilken alder er den mest krevende å reise med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2,5 åring og et spebarn. Stebarnet har oppført seg eksemplarisk, mens den eldste har vært et mareritt. Han løper av gårde, overtrøtt på flyet uten at han får sove etc. Når blir det bedre??

Anonymous poster hash: 87b70...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei som har vært relativt krevende å reise med tidligere. Har krevd oppmerksomhet og underholdning hele veien.

Sist jeg reiste alene med henne og baby så var hun en drøm! Tok toget, og hun lekte helt fint selv og med andre barn på lekerommet. Kom bare ut av og til for å få mat og sjekke at jeg var der. Da var hun 4 år. Jeg vil anta at dette er veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 90476...b01

Skrevet

1-3 år er mest krevende, synes jeg.

Anonymous poster hash: 78b9c...d86

Skrevet

Kommer an på hvor godt søskene kommer overens føler jeg 😉

Våre har dager der de skal lage livet surt for den andre 😮

Sånn ellers føler jeg det er 1 1/2 - 3.

Skrevet

De over 90 år vil jeg tro, dårlige til beins og må ofte på toalettet :-)

Anonymous poster hash: ffef8...6ec

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min mellomste har aldri vært et problem uansett alder. Minste på 3 derimot, han kommer til å skape endel trøbbel i ferien. Eldste var endel masete rundt 2-3 når vi reiste, men ikke så vanskelig egentlig

Skrevet

De to siste årene har vært rimelig tunge, da har ungene vært 1 og 3 og 2 og 4. Men beste andre året enn første året. Håper det blir enda et hakk bedre i år ved 3 og 5 og deretter greiere og greiere :) med bedre mener jeg å slippe så mye trass, stikke av, uroligheter ved matbord og andre situasjoner, klarer seg mer selv, bleiefri, minste skriking osv. Største er egentlig ganske så enkel nå. Håper ferien i år kan bli litt ferie i forhold til andre år. Jeg er en av dem som ser fram til at ungene blir litt større og mer selvstendige og ikke så glad i baby/småbarnsårene.

Anonymous poster hash: f5d71...59a

Skrevet

1-2,5 år. Og selvsagt spedbarn hvis de overhode ikke sover. Å reise med barn som akkurat har sluttet med bleie kan også være utfordrende.

Anonymous poster hash: 5f435...466

Skrevet

1-2,5 år. Masse fart og null vett 😳

Anonymous poster hash: 0160b...39d

Skrevet

Sekstenåringer!

Anonymous poster hash: ed564...270

Skrevet

Min erfaring er at det meste løser seg i 4-årsalderen. 5-åringer kan ofte være en drøm å reise med, eventyrlystne og samarbeidsvillige. Individuelle forskjeller selvsagt.

Skrevet

2 år! Pluss minus. Veldig bestemte meninger

Anonymous poster hash: 3de74...b77

Skrevet

37 vil jeg påstå. Får se om det topper seg i år, da vil jeg si 38!

Anonymous poster hash: 5f0d8...a7a

Skrevet

forløpig har jeg ikke kommet dit og han er litt over 3

Skrevet

Vi reiste med en 4-åring og en på 4 mnd, og 4-åringen var desidert verst. Heldigvis en kort tur!

Anonymous poster hash: ed2fa...f71
Skrevet

Må nok nærmere 5 før det blir bedre! Mine er 7 og 9 nå, og nå gleder jeg meg faktisk til ferien, for første gang siden de var 2 og 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...