Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Jeg er 31 uker på vei nå og har veldig liten mage,nesten så man bare tror jeg har spist noe som har gitt gass i magen. Får kommentarer på det hele tiden og synes det er slitsomt! Må liksom forsvare at jeg faktisk er så langt på vei som jeg sier... sf-målinger ligger litt under normalen og når jeg ligger på ryggen er magen helt flat og det er umulig å se at jeg er gravid,og jeg er ikke overvektig fra tidligere. Andre som har det slik? Babyen vokser forresten normalt og har det bra der inne. Anonymous poster hash: b82ac...233
Jakkie Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Jeg hadde det slik som deg, da jeg kom til fødenloftet trodde de jeg hadde komt feil at jeg bare skulle på en sikkerhetssjekk. Her kom ikke magen skikkeligt før jeg passete uke 32-34. Alt sto bra til meg både baby og meg.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Noen er sånn. Noen bærer barnet inni seg. Det fins fo mange som ikke vet de er gravide når de får rier og skal føde. Heldig er du. Det er tungt med stor mage... Anonymous poster hash: 783f3...e05
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes Anonymous poster hash: ba009...40f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Jeg hadde nesten ikke mage med noen av ungene. Lå langt under kurven, men barna var bare litt under gjennomsnittet når de ble født. Magen ble flat er ost dager etter fødsel, og musklene kom også raskt på plass. Så heldig! Selv om jeg misunte dem med store mager.. Anonymous poster hash: 5317f...758
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes Anonymous poster hash: ba009...40f De er jo photoshoppet Anonymous poster hash: b3f9d...c58
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes Anonymous poster hash: ba009...40f hun er jo lang og tynn, jobber hardt for akkurat det, men hvis man ser på bildene så er de vinklet slik at hun ser minst mulig ut, samt at hun holder inn magen og strekker seg. Jeg hadde også liten mage, normal SF-mål begge gangene, fikk begge innenfor termin, men de var under 3kg. La på meg 15kg, så kunne ikke gjøre noe mer for å bli større.. Anonymous poster hash: 90ae3...9c8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Jeg hadde liten mage med eldste og ingen trodde meg da jeg sa hvor langt på vei jeg var. Med andre og tredje var magemuskler en saga blott, magen var gigantisk og jeg savnet den nette, lille magen fra første gang 😂 Anonymous poster hash: 782d3...5ba
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #9 Skrevet 29. mai 2016 Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes Anonymous poster hash: ba009...40f Hun har større gravidmage i real life når man treffer på henne. Anonymous poster hash: 3aa5b...2ff
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har liten mage! Er uke 29, og man kan knapt se den. kan se litt småfeit ut i enkelte klær og settinger. Dette er tredje, og har hatt liten mage med de to andre og. (Begge terminfødte, og veide 3,5kg) Er lei av å høre kommentarer på magen. Noen er bekymret (og da blir jo jeg og det) mens andre sier at den popper ut snart og da kan jeg og slite med store mage.. "bare vent" liksom.. Jeg bærer de langt inn ved ryggen, er litt overvektig fra før.. Så er nok derfor.. Anonymous poster hash: 76fb5...978
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #11 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har liten mage! Er uke 29, og man kan knapt se den. kan se litt småfeit ut i enkelte klær og settinger. Dette er tredje, og har hatt liten mage med de to andre og. (Begge terminfødte, og veide 3,5kg) Er lei av å høre kommentarer på magen. Noen er bekymret (og da blir jo jeg og det) mens andre sier at den popper ut snart og da kan jeg og slite med store mage.. "bare vent" liksom.. Jeg bærer de langt inn ved ryggen, er litt overvektig fra før.. Så er nok derfor.. Anonymous poster hash: 76fb5...978 Det der er så rart! Bare vent, liksom. Det gjelder ofte de som har rolige babyer også, bare vent, snart blir det nok nattevåk på deg også, de som er friske i svangerskapet, bare vent til det nærmer seg slutten, da får du nok både vondt i rygg og bekken. Hva er greia? Anonymous poster hash: eab78...d85
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #12 Skrevet 29. mai 2016 Skjønner heller ikke greia. Mulig det er for å fortelle at det blir verre.. Litt skadefryd hos folk. Anonymous poster hash: 76fb5...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå