Gå til innhold

flere med små gravidmager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31 uker på vei nå og har veldig liten mage,nesten så man bare tror jeg har spist noe som har gitt gass i magen. Får kommentarer på det hele tiden og synes det er slitsomt! Må liksom forsvare at jeg faktisk er så langt på vei som jeg sier... sf-målinger ligger litt under normalen og når jeg ligger på ryggen er magen helt flat og det er umulig å se at jeg er gravid,og jeg er ikke overvektig fra tidligere. Andre som har det slik? Babyen vokser forresten normalt og har det bra der inne.

 

Anonymous poster hash: b82ac...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik som deg, da jeg kom til fødenloftet trodde de jeg hadde komt feil at jeg bare skulle på en sikkerhetssjekk. Her kom ikke magen skikkeligt før jeg passete uke 32-34. Alt sto bra til meg både baby og meg.

Skrevet

Noen er sånn. Noen bærer barnet inni seg.

 

Det fins fo mange som ikke vet de er gravide når de får rier og skal føde.

 

Heldig er du. Det er tungt med stor mage...

 

Anonymous poster hash: 783f3...e05

Skrevet

Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes

 

Anonymous poster hash: ba009...40f

Skrevet

Jeg hadde nesten ikke mage med noen av ungene. Lå langt under kurven, men barna var bare litt under gjennomsnittet når de ble født. Magen ble flat er ost dager etter fødsel, og musklene kom også raskt på plass. Så heldig! Selv om jeg misunte dem med store mager..

 

Anonymous poster hash: 5317f...758

Skrevet

Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes

 

Anonymous poster hash: ba009...40f

De er jo photoshoppet

 

Anonymous poster hash: b3f9d...c58

Skrevet

Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes

 

Anonymous poster hash: ba009...40f

hun er jo lang og tynn, jobber hardt for akkurat det, men hvis man ser på bildene så er de vinklet slik at hun ser minst mulig ut, samt at hun holder inn magen og strekker seg. Jeg hadde også liten mage, normal SF-mål begge gangene, fikk begge innenfor termin, men de var under 3kg. La på meg 15kg, så kunne ikke gjøre noe mer for å bli større..

 

Anonymous poster hash: 90ae3...9c8

Skrevet

Jeg hadde liten mage med eldste og ingen trodde meg da jeg sa hvor langt på vei jeg var.

Med andre og tredje var magemuskler en saga blott, magen var gigantisk og jeg savnet den nette, lille magen fra første gang 😂

 

Anonymous poster hash: 782d3...5ba

Skrevet

Caroline Berg Eriksen. Se bildene på bloggen hennes

 

Anonymous poster hash: ba009...40f

Hun har større gravidmage i real life når man treffer på henne.

 

Anonymous poster hash: 3aa5b...2ff

Skrevet

Jeg har liten mage! Er uke 29, og man kan knapt se den. kan se litt småfeit ut i enkelte klær og settinger. Dette er tredje, og har hatt liten mage med de to andre og. (Begge terminfødte, og veide 3,5kg) Er lei av å høre kommentarer på magen. Noen er bekymret (og da blir jo jeg og det) mens andre sier at den popper ut snart og da kan jeg og slite med store mage.. "bare vent" liksom..

 

Jeg bærer de langt inn ved ryggen, er litt overvektig fra før.. Så er nok derfor..



Anonymous poster hash: 76fb5...978
Skrevet

 

Jeg har liten mage! Er uke 29, og man kan knapt se den. kan se litt småfeit ut i enkelte klær og settinger. Dette er tredje, og har hatt liten mage med de to andre og. (Begge terminfødte, og veide 3,5kg) Er lei av å høre kommentarer på magen. Noen er bekymret (og da blir jo jeg og det) mens andre sier at den popper ut snart og da kan jeg og slite med store mage.. "bare vent" liksom..

 

Jeg bærer de langt inn ved ryggen, er litt overvektig fra før.. Så er nok derfor..

 

Anonymous poster hash: 76fb5...978

Det der er så rart! Bare vent, liksom. Det gjelder ofte de som har rolige babyer også, bare vent, snart blir det nok nattevåk på deg også, de som er friske i svangerskapet, bare vent til det nærmer seg slutten, da får du nok både vondt i rygg og bekken.

 

Hva er greia?

 

Anonymous poster hash: eab78...d85

Skrevet

Skjønner heller ikke greia. Mulig det er for å fortelle at det blir verre.. Litt skadefryd hos folk.



Anonymous poster hash: 76fb5...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...