Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Fant ut eg var gravid for to uner siden.. Er veldig overvektig, så er fryktelig stressa over hele greiene.. Er livredd og får angst ved tanke på det meste akkurat nå.. Har slitt med bekymringer og stressa ang syk bror, sykt barn og en bestefar som har fått lungekreft.. Og så kom dette oppå alt. Har vert på tidlig samtale /innvendig ultralud pga overvekt. Og fikk se det lille hjertet som banket.. Noe som burde gjort det litt mer virkelig.. Men sliter ordentlig å ta det inn over meg, og skjønner ikkje koffor? Er det vanlig? Betyr det at eg innerst inne egentlig ikkje vil ha dette barnet? Har lenge hatt lyst på barn nr to.. Men ville gå ned i vekt først, så dette var lite planlagt. Orker ikkje ta det vekk heller... Er så i villrede.. Vet ikkke ka eg døler eller ka eg ska føle eller om eg føler noe i det hele tatt.. Er bare sliten. Håper dette kommer seg.. Anonymous poster hash: b845b...f91
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Sånn følte jeg det også i begynnelsen. Uplanlagt barn under studier. Utenom at jeg var student passet det nokså greit, men det var litt uventet. Jeg følte ikke helt at det var virkelig før jeg kjente liv og ble litt kjent med følelsen. Gledet meg mer og mer utover svangerskapet, og nå er jeg lykkelig mamma til en ettåring som jeg aldri ville vært foruten. Det ordnet seg forresten med studiene også ;-) Anonymous poster hash: 8e00c...e7e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Ble gravid med planlagt barn til rett tid i livet, brukte likevel noen måneder til å virkelig innse at jeg var gravid på ekte Anonymous poster hash: 75f2d...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå