Gå til innhold

Noe så pinlig.. Obs ekle detaljer:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skjedde noe som stiller sterkt som mitt livs mest pinlige episode! Synes det var helt forferdelig, og nå sitter jeg bare hjemme og gråter.. Trenger noen støttende ord..

Jeg er gravid i uke 32. I morrest hadde jeg og mannen sex. Vi prøvde en form for misjonær som vi ikke har gjort på lenge pga at magen er i veien. Plutselig drar han seg ut før han er ferdig og begynner å studere penisen. Jeg ser at det er noe på den, og ruller meg ut av senga. På lakenet er det en flekk. Ved første øyekast kan det se ut som mørkt blod, som ved slutten av mensen. Men han hadde ikke blod på fingrene og jeg hadde ikke blod i vagina da jeg dusjet etterpå. Det var rett og slett avføring!!!! Jeg har ikke merket at det skjedde engang :( og jeg måtte ikke på do hverken før eller etter.. Han ble forståelig nok rar etterpå, men sier at "det går bra, ikke tenk på det"..

Jeg føler meg allerede som en feit hval, og nå skjedde dette. Har lyst til å dø.. Gud så ekkelt.. Har det skjedd med noen andre? Klarer ikke å slutte å tenke på det, og sitter som sagt hjemme alene og gråter fordi jeg synes det er så fælt.. :(

Anonymous poster hash: 91c5f...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Skjønner at du syntes det var ekkelt og flaut. Men samtidig: Når man har sex, så må man liksom akseptere hvilke deler av kroppen man herjer med. Og når man er gravid kan litt av hvert skje som man ikke hadde forestilt seg. 

Anonymous poster hash: 964d9...8c8
Skrevet

Kroppen kan man ikke unnskylde! Ikke tenk på det! Tenk på at kroppen dun er i stand til å bære frem et barn! Kanskje forstår du det ikke akkurat nå, men når du har fått barnet ditt er alt glemt. Lover!

Anonymous poster hash: 8db11...b00

Skrevet

Barnet i magen kan ligge og trykke på områder som gir deg mindre kontroll. Dette er jo ikke noe du gjorde av vilje.

Snakk med mannen, og les dette selv og la mannen også lese det.

En av tre kvinner opplever lekkasje av avføring under graviditet.

Men fordi det er så vanskelig å snakke om er det noe få vet.

https://www.sanitetskvinnene.no/sanitetskvinnene/Lekkasje+%E2%80%93+et+utbredt+problem.b7C_wtLQ3G.ips

Se om du og mannen kan le litt av det sammen - det er mulig, og det vil gjøre at det ikke føles så ubehagelig.

Anonymous poster hash: 14fdc...d17
Skrevet

Takk for svar:)

Og den linken.. Hadde faktisk ingen anelse om at dette er såpass vanlig.. Har vært gravid to ganger før, men det har aldri skjedd før nå.

Det er nok ikke vanlig å snakke om. Litt samme som å gjøre på seg under fødselen, ingen jeg har snakket med innrømmer dette. Selv opplevde jeg det i fødsel nr én.

Føler meg litt bedre nå, takk:)

Hi

Skrevet

Og den linken.. Hadde faktisk ingen anelse om at dette er såpass vanlig.. Har vært gravid to ganger før, men det har aldri skjedd før nå.

Det er nok ikke vanlig å snakke om. Litt samme som å gjøre på seg under fødselen, ingen jeg har snakket med innrømmer dette. Selv opplevde jeg det i fødsel nr én.

Hi

Så bra :)

Det er ikke sikkert at du vil oppleve det igjen. Det kan ha vært flere uheldige tilfeldigheter inne i bildet, barnet kan ha ligget litt uheldig og sammen med press fra penis (skjeden ligger jo vegg i vegg med endetarmen) så kan presset ha gjort at det ble en lekkasje. Så du kan si at mannen var med på å fremprovosere det og derfor bør ta 50 % av "skylden" sammen med sin nye sønn eller datter. Du er tross alt den uskyldige i dette ;)

Om du skulle oppleve at det blir et problem under resten av svangerskapet eller etter fødselen, så be om hjelp. Det er også altfor få i helsevesenet som kan nok om at dette faktisk er både ganske vanlig og at det er noe å gjøre med.

Husk å trene bekkenbunnmuskulaturen flere ganger om dagen frem mot fødselen og det første året etterpå. Det kan hjelpe også.

Få mannen din til å lese både tråden og linken - og så ler dere sammen av det hele :)

Skrevet

Men hvordan fikk han det på penis hvis det var vaginalt samleie? Bare lurer..

Anonymous poster hash: 75bba...d04

Skrevet

Men hvordan fikk han det på penis hvis det var vaginalt samleie? Bare lurer..

Anonymous poster hash: 75bba...d04

Trenger ikke være så vanskelig det. Noen lekkasjer kan komme med litt mer fart i, og da kan det bli en liten sprut. I ryggliggende vil jo det være i retning av mannens penis når han ikke er helt inni henne.

Spørsmålet ditt får meg til å tenke på en ting - Hi, vær obs med tanke på at du kan pådra deg infeksjon etter dette, så ikke nøl med å oppsøke lege om du ser tegn på infeksjon!

Skrevet

Trenger ikke være så vanskelig det. Noen lekkasjer kan komme med litt mer fart i, og da kan det bli en liten sprut. I ryggliggende vil jo det være i retning av mannens penis når han ikke er helt inni henne.

Spørsmålet ditt får meg til å tenke på en ting - Hi, vær obs med tanke på at du kan pådra deg infeksjon etter dette, så ikke nøl med å oppsøke lege om du ser tegn på infeksjon!

Det kom bittelitt på penis bare. Hullene er ikke så langt fra hverandre 😆 jeg dusjet tvert, men skal være obs på infeksjon.

Hi

Skrevet

Hi

Må bare kommentere: man gjør ikke på seg under fødsel. Det kan ikke kontrolleres i det hele tatt. Er det ikke tomt, gjør kroppen det den kan for å få plass til å få barnet ut.

Anonymous poster hash: abc3a...427

Skrevet

Må bare kommentere: man gjør ikke på seg under fødsel. Det kan ikke kontrolleres i det hele tatt. Er det ikke tomt, gjør kroppen det den kan for å få plass til å få barnet ut.

Anonymous poster hash: abc3a...427

Merker man det selv? :P Jeg er ganske sikker på at det ikke kom noe ved første fødsel, men er litt usikker på andre pga noen kommentarer fra jordmor.

Anonymous poster hash: e9764...6a7

Skrevet

Merker man det selv? :P Jeg er ganske sikker på at det ikke kom noe ved første fødsel, men er litt usikker på andre pga noen kommentarer fra jordmor.

Anonymous poster hash: e9764...6a7

Man ligger jo og presser alt man kan, så hvis det er noe der, så kommer det ut. Jeg har ikke merket noe ved mine fødsler, men vet det kom noe den ene gangen.

Anonymous poster hash: c13be...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...