Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hei, jeg trenger hjelp med å skrive jobbsøknad til barnehage. Jeg jobber nå som ringevikar for personalhuset, men ønsker meg fast arbeidsplass. Føler jeg er så dårlig til å skrive søknad, og at jeg ikke får frem hvem jeg er, og hva jeg kan. noen som vil hjelpe? bare skriv et utkast her, slik at jeg ser hvordan det skal se ut takker! Anonymous poster hash: 105bb...715
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 (endret) Navnet dittAdressen dinPostnummer og poststed Dagens datoTelefonnummer (mobil, dersom det er lettest å nå deg på det) E-post, dersom den er i daglig bruk Arbeidsstedets navn(v/kontaktperson)AdressePostnummer og poststed Overskrift: Søknad på jobb som (navnet/jobbetegnelsen) (Evt. referansenummer) Hvor du fant jobben og eventuelt henvisning til telefonisk kontakt, samt at du søker på jobben. Kort om personalia, det er vanlig å nevne alder. Årsaken til at du søker, din motivasjon, hvorfor denne jobben, hvorfor denne bedriften. Dine faglige kvalifikasjoner. Personlige egenskaper/fortrinn. Henvisning med telefonnummer til eventuelle referanser. Med vennlig hilsenSignaturNavnet ditt Vedlegg: CV Antall vitnemål og attester (Dersom det spørres etter det i annonseteksten) Endret 28. mai 2016 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Navnet ditt Adressen din Postnummer og poststed Dagens dato Telefonnummer (mobil, dersom det er lettest å nå deg på det) E-post, dersom den er i daglig bruk Arbeidsstedets navn (v/kontaktperson) Adresse Postnummer og poststed Overskrift: Søknad på jobb som (navnet/jobbetegnelsen) (Evt. referansenummer) Hvor du fant jobben og eventuelt henvisning til telefonisk kontakt, samt at du søker på jobben. Kort om personalia, det er vanlig å nevne alder. Årsaken til at du søker, din motivasjon, hvorfor denne jobben, hvorfor denne bedriften. Dine faglige kvalifikasjoner. Personlige egenskaper/fortrinn. Henvisning med telefonnummer til eventuelle referanser. Med vennlig hilsen Signatur Navnet ditt Vedlegg: CV Antall vitnemål og attester (Dersom det spørres etter det i annonseteksten) Tusen takk ! Anonymous poster hash: 105bb...715
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Ja, støtter lektor doppler sin disposisjon. Hilsen en som jobber med rekruttering Anonymous poster hash: 43668...8a9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Fant den på dinside.no. Det vanskeligste er i grunn å skryte av seg selv, ikke fordi at man ikke er god men fordi man er vant til å si "nei, det er da ikke noe". Tenk over hva du er god på, og skriv det. Både personlige egenskaper og faglige.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Hvis du er god på noe som er nyttig i barnehage, fremhev det. F.eks, spiller du noe instrument, er du god på forming osv Anonymous poster hash: 9c07c...0ce
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Jeg hadde suksess når jeg fremhevet hva jeg hadde gjort i de gamle jobbene, som kunne brukes i min nye jobb. Fremhevet en ting fra hver, og alle var fra forskjellige yrker. Anonymous poster hash: 5e6cd...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå