Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hvordan Gjør dere det med legging? Vi kan bruke TIMESVIS. Det ammes i evigheter, sovner litt, hyling, amming igjen. Byssing og styr. Alt fra 2 til 5 timer. Er det vanlig??? Anonymous poster hash: a08b8...46c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Nei det vil jeg ikke si. Mi jente er 4 1/5mnd. Hun bades/stelles, har på nattis og får siste flaska- og litt grøt, så legger jeg henne i senga si kl 20:00- synger to sanger mens jeg stryker henne på hodet, gir henne smokken og går ut av rommet. Enten sovner hun mens jeg synger, ellers så kan hun ligge å jabbe litt til hun sovner etter max 10min Sover da fra 20:00- ca 08:00 Jeg vet jeg er heldig. Bank i bordet! Anonymous poster hash: a2fe5...e1d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Noen ganger sovner hun med en gang og andre ganger hyler hun som besatt. Da er det umulig å få henne til å sovne så vi har funnet ut at det beste er å ta henne ut av rommet og roe henne i stua og prøver igjen etter 15-20 minutter. Vi kaller det å re-starte leggingen. 😊 Hvis hun først begynner å hyle blir hun så oppkavet at hun ikke klarer falle til ro. Disse kveldene kommer ikke så ofte lengre. Anonymous poster hash: d9c40...783
beef sister Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Babyen er veldig lett å legge, men jeg har hatt en baby som brukte timer på å finne roen, og slik var det hver natt frem til hun ble halvannet. Babyen er ikke plaget av noe, da? Magevondt for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Vi samsover. Så hun ammes i søvn liggende ved siden av meg og sovner så søtt og godt på Max 20 min, de dagene hun strever mest med å finne søvnen. Når hun sovner står jeg opp, og legger meg sammen med henne igjen når det er min tid for det. Helt avslappa og null stress liksom!!! Anonymous poster hash: 5857d...bf6
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Mine hadde ikke begynt å kunne legge seg for kvelden ennå da de var 4-5 mnd, de var nok mer 6-7 mnd før vi fikk rutine og legging til å fungere. Ved 4-5 mnd var de mer som din, masse amming, litt soving, litt våkentid og så tok de natta samtidig med oss i 23 tida.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Vi samsover. Så hun ammes i søvn liggende ved siden av meg og sovner så søtt og godt på Max 20 min, de dagene hun strever mest med å finne søvnen. Når hun sovner står jeg opp, og legger meg sammen med henne igjen når det er min tid for det. Helt avslappa og null stress liksom!!! Anonymous poster hash: 5857d...bf6 Vi samsover og. Hylingen starter alt fra 5 til 40 min etter jeg har stått opp igjen. Da kan jeg amme i 2 min, før han sovner igjen. Går jeg - så våkner han. Om det tar 2 eller 50 minutter varierer. Hvorfor er han sånn? Jeg lar han aldri ligge å skrike/gråte seg i søvn og det kommer ikke på tale heller. Men jaggu ee jeg sliten. Kveld har jeg ikke hatt siden før jeg ble gravid, var så mye dårlig. Anonymous poster hash: a08b8...46c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Vår er oppe med oss til de andre barna legges kl 21 eller 21 30, baby sovner 22 og sover da til morgenen kl 08. Hun ammes i 04 eller 05 tiden ikke alltid bevisst..hun får fast føde i 18 eller 19 tiden og skal begynne å få litt annen mat om formiddagen etterhvert også, ønsker å minke ammingen. Hun spiser ca hver 3-4 time Anonymous poster hash: 174d4...85a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Mine hadde ikke begynt å kunne legge seg for kvelden ennå da de var 4-5 mnd, de var nok mer 6-7 mnd før vi fikk rutine og legging til å fungere. Ved 4-5 mnd var de mer som din, masse amming, litt soving, litt våkentid og så tok de natta samtidig med oss i 23 tida.2 mnd til skal jeg klare Anonymous poster hash: a08b8...46c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Vår første sovna først ved midtnatt frem til hun var 9mnd. Vår nr 2 trengte å sove kl 19 fra hun var 6 uker. Så det er veldig forskjell på når de sovner på kvelden i den alderen. Anonymous poster hash: 0f723...bed
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Vår første sovna først ved midtnatt frem til hun var 9mnd. Vår nr 2 trengte å sove kl 19 fra hun var 6 uker. Så det er veldig forskjell på når de sovner på kvelden i den alderen. Anonymous poster hash: 0f723...bed Oi! Ja det fårn si.godt å høre Anonymous poster hash: a08b8...46c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Oi! Ja det fårn si.godt å høre Anonymous poster hash: a08b8...46c Vår nr 1 er fremdeles skikkelig b-menneske og har null problem med å snu døgnet. Aldri problem med sene kvelder, da sover hun bare utover formiddagen (og sliter med å sovne påfølgende kveld). Nr to våkner 6 uansett når hun sovner.. Anonymous poster hash: 0f723...bed
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 Vi samsover og. Hylingen starter alt fra 5 til 40 min etter jeg har stått opp igjen. Da kan jeg amme i 2 min, før han sovner igjen. Går jeg - så våkner han. Om det tar 2 eller 50 minutter varierer. Hvorfor er han sånn? Jeg lar han aldri ligge å skrike/gråte seg i søvn og det kommer ikke på tale heller. Men jaggu ee jeg sliten. Kveld har jeg ikke hatt siden før jeg ble gravid, var så mye dårlig. Anonymous poster hash: a08b8...46c Hva med å prøve litt grøt el lignende før leggetid, det fungerte fint på min. Ble mettere i magen og sov bedre. Anonymous poster hash: 93d8d...a98
desember2015 Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Det kan jo være så enkelt som at han trives best med mammaen sin:) Har du forsøkt å legge en t-skjorte som lukter av deg ved siden av han? Kanskje lukta av deg kan gjøre at han føler seg tryggere og ikke våkner og oppdager han er alene?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 Vet ikke om det er vanlig, men uvanlig er det ikke i alle fall. Jeg jar strevd med leggingen siden toåringen ble født. Har hele tiden gått gradvis bedre, men jeg har stadig utfordringer. Anonymous poster hash: 773ba...bd1
*blomst* Skrevet 28. mai 2016 #16 Skrevet 28. mai 2016 Sånn var vår nr 1 også, her måtte vi vende han av med å sovne ved puppen. Rett før han sovnet bytta vi ut pupp med smukk og etterhvert ble det bedre Måtte fortsatt ligge/sitte sammen med han helt til han sovnet lenge. Husker det som en slitsom tid, men noen babyer har nok større behov for nærhet enn andre
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 Jeg hadde min på stua sammen med meg jeg, nettopp for å slippe stress med legging! Puppet henne i søvn, og lot henne bare ligge i armene mine den første timen- halvannen, mens jeg selv så på TV og slappet av. Så la jeg henne bare ned i bagen etterhvert, som også var på stua rett ved sofaen slik at det var enkelt å plukke henne opp hvis hun våknet til igjen Litt lat kanskje, men funket for oss! Anonymous poster hash: 3d1dd...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå