Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hei trenger råd uten å Få sure kommentarer over at dette var dumt gjor o.l !!! hadde sex onsdag/torsdag med forrige kjæreste, har hatt sex med han uten prevensjon i mange år uten å bli gravid. Det ble slutt, søndag kveld/ mandag fikk jeg eggeløsning og den mandagen hadde jeg sex med en ny (det skulle ikke skjedd) nå helga etter har jeg vært kvalm siden tirsdag ca.. Og fredag kveld hadde jeg stikking nede til høyere i magen. Kan jeg være gravid? Og med hvem ?😖 Har en datter fra før, med henne viste jeg ikke jeg var gravid før mnd 4. Kan jeg få så tidelig symptomer?:/ Anonymous poster hash: c0ae8...455
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Du kan være gravid, og med hvem er umulig å si. Anonymous poster hash: 8caf4...b21
Mamma_til_2 Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Du får ikke symptomer på en uke så om du har hatt regelmessig sex med exen helt til forrige fredag så ville jeg tro at du var gravid allerede da, med mindre du er 100%sikker på at du hadde eggløsning. Klart om du hadde eggløsning da og er gravid nå så er det vell 50 50.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Du får ikke symptomer på en uke så om du har hatt regelmessig sex med exen helt til forrige fredag så ville jeg tro at du var gravid allerede da, med mindre du er 100%sikker på at du hadde eggløsning. Klart om du hadde eggløsning da og er gravid nå så er det vell 50 50. Hadde mensen den 9 mai, jeg har utrolig (jævlige) eggløsningsmerte værre en mens smerter. Så fikk det 22/23 mai. Jeg å egen har vært i sammen i 5 år ca, å aldri beskyttet oss å aldri blitt gravid. Leste at mange har hatt smerter som stikking nederst i magen når det har festet seg noe jeg fikk i går, stikking nederst i magen og menssmerter. Altså 5 dager etter sex :/ Anonymous poster hash: c0ae8...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå