Gå til innhold

Fy fader, dette var ei tøff jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøff, men også dum. Hun kunne blitt ordentlig skadet. Og for hva da, forhindre at butikken fikk svinn på 6 øl.

Anonymous poster hash: 07520...a77
Skrevet

Unødvendig av henne å utsette seg selv for dette med en ruset person. Og så for noen øl! Egen sikkerhet kommer alltid først uansett hvilket yrke man har. Jeg er vekter med fagbrev, har håndtert mange tyver, og hennes håndtering imponerte meg ikke.

Anonymous poster hash: 663c8...e66

Skrevet

Hadde ikke jeg tort! Tøff ja :)

Anonymous poster hash: 7df7a...559

Skrevet

Det der er ikke tøft! Det er dumskap!

Jeg gjorde det samme en gang da jeg jobbet i butikk. Jeg var 18år, udødelig og tøff (trodde jeg) en mann kom inn å stjal en kartong røyk, jeg stoppet han, holdt han igjen, holdt han fast... og det er det siste jeg husker.

Han slo meg rett ned. Sjefen min var utrolig forbannet på meg, mente at det var fullstendig idioti å risikere livet for en kartong sigaretter.

Jeg fikk meg en støkk det skulle ta år å bli bra av, altså ikke verdt det.

Hun her var heldig, ikke tøff.

Anonymous poster hash: bc953...bf3

Skrevet

Det der er ikke tøft! Det er dumskap!

Jeg gjorde det samme en gang da jeg jobbet i butikk. Jeg var 18år, udødelig og tøff (trodde jeg) en mann kom inn å stjal en kartong røyk, jeg stoppet han, holdt han igjen, holdt han fast... og det er det siste jeg husker.

Han slo meg rett ned. Sjefen min var utrolig forbannet på meg, mente at det var fullstendig idioti å risikere livet for en kartong sigaretter.

Jeg fikk meg en støkk det skulle ta år å bli bra av, altså ikke verdt det.

Hun her var heldig, ikke tøff.

Anonymous poster hash: bc953...bf3

Helt enig!

Anonymous poster hash: 663c8...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...