Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Må si jeg gleder meg! Anonymous poster hash: b7d0b...600
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Så bra! Hvorfor har du valgt å ta den ut? Jeg synes det er bra du gjør det, for jeg har sett så mange bivirkninger hos damer med silikon at jeg har blitt helt anti selv. Anonymous poster hash: f2f0c...6d7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Så bra! Hvorfor har du valgt å ta den ut? Jeg synes det er bra du gjør det, for jeg har sett så mange bivirkninger hos damer med silikon at jeg har blitt helt anti selv. Anonymous poster hash: f2f0c...6d7 Hva slags bivirkninger har du sett? Hilsen nysgjerrig Anonymous poster hash: 5cafe...63e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Det ene lekker.. Har hatt dem i 17 år, og skulle egentlig ta dem ut for tre år siden (var ingen problemer da..) men var bare lei. Oppdaget ar jeg gravid, så måtte vente. Har stort sett vært fornøyd, men lengter etter å ikke ha så mye å dra på ved trening o.l. Anonymous poster hash: b7d0b...600
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Hva slags bivirkninger har du sett? Hilsen nysgjerrig Anonymous poster hash: 5cafe...63e Betennelser, innkapslinger, lekkasjer av silikon ut i vevet som har gitt langvarige og store problemer (åpne sår i bortimot et år fordi legene ikke kunne lukke det pga. infeksjon pga. at de ikke kunne fjerne all den silikonen som hadde lekket ut), sent oppdaget kreft pga. implantatene gjorde påvisning vanskelig. Har også sett flere som har fått markant dårligere helse etter å ha lagt inn silikon, slitt i årevis, og helsen har ikke begynt å komme seg før de har fjernet silikonen. Smerter i både bryst og nærliggende områder. Har sett masse, både blant familie og kjente og gjennom jobben min. Anonymous poster hash: f2f0c...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå