Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hei Frøkna sparker, så jeg tror hun skal ha det bra, men jeg får ett verk/stikk i området på venstre siden av navlen hver gang jeg kommer borti. Dette startet i dag. Kan det komme av noe jeg burde få sjekket, eller er det noen her som har erfart lignende og kan si at det er ufarlig? (jeg sover på siden) Jeg er litt redd de på sykehuset synes jeg er hypokonder fordi jeg har vert inn tre ganger allerede i svangerskapet på grunn av lite Liv/smerter forårsaket av gallestein som jeg ikke klarte å skille fra slik jeg har blitt beskrevet rier, så nå spør jeg her før jeg ringer dit. Anonymous poster hash: e2941...b4b
LilleSpire-16 Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Jeg hadde ringt! Er i uke 33 selv og ringte i går fordi jeg syns mini hadde endret måte å bevege seg på. Fikk beskjed om at det var helt rett å ta kontakt når jeg var usikker slik at de kunne avgjøre om jeg skulle komme inn til kontroll eller ei.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Huden strekker seg, så det kan være du er på vei til å få strekkmerke. Huden revner jo på en måte, så kan være ubehagelig. Oftest kommer disse rundt navelen Anonymous poster hash: 20e00...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå