Gå til innhold

Idag var målet nådd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Etter å ha jojo slanket meg i to år, har jeg det siste året tatt meg skikkelig sammen, og idag viste vekten målvekten. Har gått ned fra 82 til 65 kilo. Er kjempe fornøyd og ser at jeg har blitt mindre, men jeg merker jeg gjerne vil ned litt til. Føler meg fremdeles tjukk -.- Jeg er 165 høy, IG er redd jeg blir for tynn ved 60 kilo, men i mitt hode ser jeg kun den fete versjonen av meg. what to do?

Anonymous poster hash: 72e87...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så flink du har vært!😊 hva er oppskriften? Jeg vil gjerne gå ned fra 80 kg til 60-65kg. Er 168cm høy.

Anonymous poster hash: bea9f...9fe

Skrevet

Først, gratulerer!

Det tar tid å slanke hodet og for å gjøre det må du jobbe med kroppsfiksering ditt. ta bilder av hvordan du ser ut nå. Få noen til å tegne omriss av kroppen din mens du ligger på et stort papir. Se deg selv i speilet og finn ting du er fornøyd med, prøv de gamle klærne. Kjøp nye klær!

Anonymous poster hash: c26d0...c81

Skrevet

Gratulerer så masse med å ha nådd målvekten din! Du er absolutt ikke tjukk! BMI-en din er helt normal og du har oppnådd noe fantastisk! Well done!

I stedet for å fokusere på 60 kg vil jeg anbefale deg å legge all din energi i å beholde den vekten du har nå. Mange som slanker seg mye legger langsomt på seg igjen. Jeg ville også anbefalt styrketrening, dersom du ikke allerede driver med det. Da vil du over tid få en strammere og flottere kropp, uten at du trenger å veie mindre.

Anonymous poster hash: 4b2f6...1f5
Skrevet

Så heldig du er 😁 Eller flink! 😊

Jeg vil også ned til 65 kilo. Har 10 kilo igjen.

Stabiliser et par måneder og se om du er fornøyd?

Få noen til å ta bilder av deg i ulike klær.

Så tar de like bilder eller finner på nett av andre i samme str. Bildene blandes, ansiktene gjemmes. Du ser på bildene et par - tre uker senere. Vurder selv. Trengs litt jobb for å få det til.

Enklere er å sammenligne med gamle bilder av deg selv.

Finn klær som passer, ikke ta dem på, men heng dem opp foran deg. Vurder om det er klær som passer til en slank eller overvektig person.

Spør en ærlig venninne.

Skrevet

Gratulerer, du har vært knallflink :-)

Anonymous poster hash: 59c2a...574

Skrevet

Gratulerer så mye, knallbra jobba. Mange gode tips over her. Hold på de gode vanene du har hatt og stå på, så kommer nok hodet sakte men sikkert etter. Si noe fint til ditt eget speilbilde hver dag. Fokuser på det som er bra. Og igjen gratulerer så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...