Gå til innhold

Jeg vil ha en mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..som også lager middag en gang i ny og ne. Som tar rundt halvparten av husarbeidet, og som liker å ha det ryddig rundt seg. En mann som til tider kan være romantisk og overraske meg med en fin middag eller bare en plate sjokolade fordi han vet jeg liker det! Han liker å reise, dra ut av huset å gjøre ting med jevne mellomrom, men også en god sofakos på kvelden med en god film. En som setter pris på tid med deg men samtidig setter pris på din og sin egen alenetid.

En som tar seg av ungene, og deltar like mye i aktiviteter og stell som det jeg gjør. En jeg kan fortelle alt til, som er smart, vittig og empatisk med de han har rundt seg. Og evner å se ting som trengs å gjøres uten å måtte bes om det. At han ikke er utro, voldelig eller rusavhengig sier seg selv. Og helst ikke en som er avhengig av tv-spill heller, har nok med de to barna jeg allerede har.

Utseende er ikke så nøye, men blir ikke lei meg om han har mørkt hår, blå øyne og en veltrent kropp ;)

Hvordan er din drømmemann?

Anonymous poster hash: 8127a...185
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..som også lager middag en gang i ny og ne. Som tar rundt halvparten av husarbeidet, og som liker å ha det ryddig rundt seg. En mann som til tider kan være romantisk og overraske meg med en fin middag eller bare en plate sjokolade fordi han vet jeg liker det! Han liker å reise, dra ut av huset å gjøre ting med jevne mellomrom, men også en god sofakos på kvelden med en god film. En som setter pris på tid med deg men samtidig setter pris på din og sin egen alenetid.

En som tar seg av ungene, og deltar like mye i aktiviteter og stell som det jeg gjør. En jeg kan fortelle alt til, som er smart, vittig og empatisk med de han har rundt seg. Og evner å se ting som trengs å gjøres uten å måtte bes om det. At han ikke er utro, voldelig eller rusavhengig sier seg selv. Og helst ikke en som er avhengig av tv-spill heller, har nok med de to barna jeg allerede har.

Utseende er ikke så nøye, men blir ikke lei meg om han har mørkt hår, blå øyne og en veltrent kropp ;)

Hvordan er din drømmemann?

Jeg har akkurat forlatt en sånn mann. Han gjorde mer enn meg i huset, var ryddig, stilte opp 100 % for barna, pålitelig til fingerspissene - aldri noe tull.

Men så ville han ikke ha sex..

Før ønsket jeg en intelligent og selvsikker mann med ryddig liv, gode verdier.. jeg glemte litt den fysiske biten oh endte opp i et sexløst forhold uten egentlig å ta det helt innover meg..

Nå styres jeg mer av magen enn av hodet - kjemi og lidenskap er alt!

Min drømmemann er lidenskapelig, entusiastisk, pratsom, emosjonelt åpen..

Anonymous poster hash: 5a723...356

Skrevet

Tenk at jeg utela sex. Det er selvfølgelig viktig i et forhold, og jeg personlig syns at man minst bør være såpass tent på hverandre at et par ganger i uka bør begge ha lysta :) Kjemi er utrolig viktig, jeg vil føle at dette er personen som gjør at jeg føler meg hel.

HI

Skrevet

Min mann står på hele tiden. Gjør MINST like mye som meg, han vil helst at jeg skal hvile mye mer for han synes jeg styrer så mye.

Han får dårlig samvittighet om jeg lager middag to dager på rad.

Han er svært intelligent, raus, kjekk, kjærlig og sexy.

Når kvelden kommer trekker han meg hardt inntil seg og kjærtegner meg og det ender alltid opp i vill sex, nesten hver kveld.

Han er så deilig og bra at jeg priser herren hver dag.

Anonymous poster hash: a2ad7...c45

Skrevet

Du beskriver min ektemann, bortsett fra at han har brune øyne og ikke superveltrent kropp, lager middag hver eneste dag (og har gjort det de 14 årene vi har vært sammen), tar mer enn halvparten av husarbeidet dersom jeg er syk eller gravid og er glad i tv-spill (men ikke avhengig på noen måte). Jeg føler meg heldig som har han, og tenker at han er heldig som har meg. :)

Ting jeg ville lagt til i listen: må brenne for noe, være snill, ikke røyke, ikke være religiøs, ikke for stor aldersforskjell, helst ingen barn fra før.

Anonymous poster hash: e3a52...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...