Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Min eks veide noen kg for mye, jeg må innrømme at jo større han ble, jo mindre tente jeg på ham. Hadde du kunne datet en overvektig mann? Anonymous poster hash: de105...de0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Litt er greit, heller litt myk i kantene enn topptrent da jeg er myk selv. Men en som har større rumpe enn meg er ikke sexy. Noen mannfolk blir sånn "damefeit" og det er ekkelt. Anonymous poster hash: 87846...bfa
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Jeg liker godt kraftige menn, sånne som er godt polstret jevnt over. Men menn med damepupper og hengerumpe er turn off, så spørs litt hvordan overvektig det er snakk om. Anonymous poster hash: 5979c...7f4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Mannen min har noen kilo for mye, men det har jeg også. Jeg blir ikke tent av å se slanke, muskuløse mannekropper, jeg blir tent av personen. Smil, øyne, humor, at han er snill, glimt i øyet, brenner for noe. Så ja, jeg kunne datet en overvektig mann. Men han måtte vært klar over at han var overvektig selv, vært glad i gå turer og være ute i skog og mark, være i stand til å bidra med 50 % av husarbeid/hagearbeid osv. Så ikke sykelig overvektig, søvnapné osv. Anonymous poster hash: b4604...518
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Min mann har lagt på seg 30 kg siden jeg møtte han. Han svetter hele tida, og sex er mer et ork enn godt. Han er for tung å ligge oppå meg, og han blir fort sliten, varm og svett. Tror jeg må ta steget å si at jeg faktisk ikke tenner på han lengre, for dette kan ikke fortsette... Forferdelig usunt kostolh, vi snakker potetgull til frokost, doble porsjoner middag men ingenting grønt på fatet, cola hver dag, and the list goes on. Bah... Anonymous poster hash: 9968d...c4d
Daquiry Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Jeg sliter veldig med at min mann er blitt tjukk, aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre 😩. Han et virkelig ulekker naken og jeg sliter med å tenne på han. Han var ikke sånn når vi traff hverandre.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Nei, jeg ville ikke datet en overvektig mann. Av to grunner. Det ene er at jeg bare ikke tenner på overvektige menn. Det andre har med verdier å gjøre, det å ta ansvar for egen helse, aktivitet og kosthold. Anonymous poster hash: d8b10...66c
beef sister Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Det er stor forskjell på noen kilo for mye og det å være feit. Noen kilo kunne jeg levd med, dersom han ellers var aktiv, men feit hadde ikke funket.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Mannen var nesten litt for tynn da jeg traff han. Så har han gått litt opp og ned som ikke har gjort meg noe. Men nå er han så stor at jeg ikke tenner så veldig på han. Jeg er ganske lik i størrelse som da vi traff hverandre, men svangerskap og amming har jo satt sine spor. Anonymous poster hash: f171c...fae
Ylva og Mathilde Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Mannen min har noen kilo for mye, men det har jeg også. Jeg blir ikke tent av å se slanke, muskuløse mannekropper, jeg blir tent av personen. Smil, øyne, humor, at han er snill, glimt i øyet, brenner for noe. Så ja, jeg kunne datet en overvektig mann. Men han måtte vært klar over at han var overvektig selv, vært glad i gå turer og være ute i skog og mark, være i stand til å bidra med 50 % av husarbeid/hagearbeid osv. Så ikke sykelig overvektig, søvnapné osv. Anonymous poster hash: b4604...518 Samme som deg, tenner ikke visuelt, tenner på tanken om hva han kan gjøre med meg og hvem han er som person. Men, usunn, feit og lat er ikke sexy uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Jeg trodde jeg ikke kunne like en overvektig mann. Er ganske slank selv. Så møtte jeg en overvektig, smart, sjarmerende mann og falt pladask! Tenner veldig på han! Må sies at han har gått ned nesten 20 kg siden vi møttes. Men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke bryr meg. Jeg falt jo tross alt for han da han var størst. Anonymous poster hash: d1bd1...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå