Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Synes det er så motbydelig, og har aldri opplevd å ha det selv. Jeg har gitt KLAR beskjed om hva jeg synes om det, uten at det hjalp. Nå har jeg til og med sluttet å vaske undertøyet hans. Jeg mener, come on... Hvor vanskelig kan det være å tørke seg skikkelig når man har 28 års erfaring? Pjuk. Anonymous poster hash: 79082...903
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Synes det er så motbydelig, og har aldri opplevd å ha det selv. Jeg har gitt KLAR beskjed om hva jeg synes om det, uten at det hjalp. Nå har jeg til og med sluttet å vaske undertøyet hans. Jeg mener, come on... Hvor vanskelig kan det være å tørke seg skikkelig når man har 28 års erfaring? Pjuk. Anonymous poster hash: 79082...903 Eksen min hadde, han sa det var vanskelig å tørke ordentlig fordi han hadde så mye hår i ræven. Selv om det var rent på papiret så kom det litt i undikken uansett når han begynte å svette. Når han skulle noe spesielt måtte han dusje etter dobesøk. Men det var ikke alltid like lett når en ikke var hjemme. Sånn er det nå bare for enkelte tenker jeg. Min nye samboer er ikke fullt så hårete og har ikke dette problemet. Kanskje i ny og ne. Anonymous poster hash: 2ad84...371
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Hemorider kan føre til problematisk renhold, og litt lekkasje ved harde fiser. Anonymous poster hash: 1bd6e...ad4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Ja det er vanlig. Dessverre. Muslimske menn har det ikke, der barberer de og vasker seg etter hvert dobesøk. Jobber med mange muslimske og norske, vi har hatt mang en lystig diskusjon om akkurat dette... Anonymous poster hash: acb10...316
Ylva og Mathilde Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Når det kommer til menn må jeg si at ingenting forbauser meg lenger. Glad kjæresten min har svarte boksere, for å si det sånn. Så, vi som har sønner har en jobb å gjøre. Jeg dævver av menns slappe hygiene!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Det kan være både hår og hemoroider som gjør at det ikke blir helt rent, trenger ikke være dårlig hygiene! Anonymous poster hash: ca8ed...3d1
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Yess. Digre jævla ekle bremsespor, og han dusjer ikke akkurat hver dag heller. Mannfolk er verre enn dyr... Anonymous poster hash: 2e8ea...a94
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Vet ikke hvor vanlig det er. Min mann har aldri hatt bremsespor, og jeg har vasket boksere i 20 år. Hårete er han også. Anonymous poster hash: 7e3bc...260
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Min mann har (har hatt) bremsespor verre enn noen av ungenes. Jeg måtte gi han tilbakemelding på dette. Nå vet jeg ikke lengre da jeg prøver å unngå å se på bokserne. Han blir 37 år! Anonymous poster hash: 11b80...647
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Dette har jeg aldri vært borti. Ingen mann jeg har vært sammen med har hatt bremsespor i bokseren. Hvis man tørker godt så forstår jeg ikke hvordan det skal være igjen så mye bæsj at det blir bremsespor i bokseren? Selv om det er hår og svette med i bildet. Anonymous poster hash: 9631c...e01
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Eh...seriøst...??? Har vasket klærne til min mann på 40 år i maaaaange år og det har jeg ALDRI opplevd. Har forøvrig IKKE opplevd det med bokserne til min sønn på 9 år heller. Så lenge man tørker ordentlig og vasker seg ofte, så skjer da vel ikke det? Fyttikatta for noen eklinger som finnes i dette landet.... Anonymous poster hash: 49176...f2d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Ikkje noko problem her i alle fall. Legg ein pk vårservietter lett tilgjengelig på badet og be han bruke dei når han gjer nr 2. Alternativt kan han stå for familiens klesvask Anonymous poster hash: 5e729...e60
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 Har vært borti en mann med dette problemet. Der var det en kombinasjon av et mageproblem (laktoseintoleranse) og sparing (jess) på dopapiret. Ellers var han normalt renslig av seg. Anonymous poster hash: 8e20c...782
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Har vært borti en mann med dette problemet. Der var det en kombinasjon av et mageproblem (laktoseintoleranse) og sparing (jess) på dopapiret. Ellers var han normalt renslig av seg. Anonymous poster hash: 8e20c...782 Greit nok å være gjerrig, men dopapiret er en rett og slett ikke gjerrig på! Anonymous poster hash: 4815b...2e4
Hønemor30 Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 Har jeg aldri sett og jeg har vasket mange boxere 😜 Men når det skal sies så kikker jeg ikke etter heller 🙄
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #16 Skrevet 28. mai 2016 Her i huset har jeg ikke huske å sett noe til bremsespori bokserene. Han er hårete på og i baken og har slitt med hemorider. Men det hender seg han vasker undertøy og håndkleder selv, kanskje det er fordi han vil gjemme slike ting? Nei, ikke vet jeg. Men skal sies at han er ekstremt nøye på hygene. Her ristes det og tørkes etter dobesøk Intimsåpe skal han også ha for å vaske seg nedentil og han bruker stort sett alt av samme produkter som jeg gjør i dusjen Når jeg fikk omgangsyke i vinter gikk han rundt med antibakk og tørkepapir hvor enn han var i leiligheten og hva enn han tok i ble antibakken tatt i bruk.... Synes det var veldig ekstremt, men han skulle ikke bli syk. Han vasket putetrekkene på sofaen så fort jeg ble frisk. Tror jeg har en ekstrem mann når det gjelder hygene Skulle ønske han var likedan når det gjelder rydding.... Anonymous poster hash: 773ed...c07
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 Har jeg aldri sett, ikke med min nåværende etter 14 år, og heller ikke med exen... Kan seriøst ikke være normalt! Anonymous poster hash: 74c79...607
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #18 Skrevet 28. mai 2016 Ja det er vanlig. Dessverre. Muslimske menn har det ikke, der barberer de og vasker seg etter hvert dobesøk. Jobber med mange muslimske og norske, vi har hatt mang en lystig diskusjon om akkurat dette... Anonymous poster hash: acb10...316 "Muslimske menn har det ikke". For en sinnsykt idiotisk påstand! Du sier at samtlige menn fra Marokko, Somalia, Afghanistan, Indonesia og alle andre muslimske land ikke har bremsespor? Mannen min er norsk ikke-muslim og har aldri bremsespor Anonymous poster hash: 9da26...2ec
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #19 Skrevet 28. mai 2016 Æsj, mannen min dusjer heldigvis hver dag. Han tørker ikke tissen når han har tisset da, jeg synes til og med det er ekkelt. Anonymous poster hash: f6864...f3a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #21 Skrevet 28. mai 2016 Prøv å gå opp en str i bokser så han ikke har den i rompa?😬 Anonymous poster hash: af1e1...ef4
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #22 Skrevet 28. mai 2016 "Muslimske menn har det ikke". For en sinnsykt idiotisk påstand! Du sier at samtlige menn fra Marokko, Somalia, Afghanistan, Indonesia og alle andre muslimske land ikke har bremsespor? Mannen min er norsk ikke-muslim og har aldri bremsespor Anonymous poster hash: 9da26...2ec Vi tørker oss som regel med dopapir. Muslimer vasker jeg som regel med vann etter toalettbesøk. Det er derfor mange muslimer har det som ser ut som en vanlig vannkanne til blomster stående ved siden av toalettet. Jeg har ikke noe empiri på dette, men kanskje det å vaske seg med vann reduserer faren for bremsespor? Anonymous poster hash: 9631c...e01
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #23 Skrevet 28. mai 2016 Min mann har nesten alltid bremsespor, og jeg tror det er pga at han har litt treg/seig avføring som følge av dårlig kosthold. Har merket det selv i perioder at avføringen er litt mer seig og vanskelig å tørke bort. Men forskjellen på oss er at jeg tar meg bryderiet med å ta en klut og vaske med vann. Det gidder ikke han. Anonymous poster hash: 4a184...27d
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #24 Skrevet 28. mai 2016 Gi han voksenbleier i gave <3 Anonymous poster hash: d6ba6...66a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #25 Skrevet 28. mai 2016 Dusjer og skifter bokser hver fredag, og da mener jeg KUN en gang i uka. Tror dere det er bremsespor? Æsj! Anonymous poster hash: 8610d...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå