Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke ganske snevert å mene at man er en løs tøs om man har barn med flere fedre? Jeg mener at det er ikke antall barn med antall fedre som er avgjørende, men antall sexpartnere. Vil tro det er mer logisk?

Kan bruke meg selv som eksempel, jeg er 32 år, har hatt sex med tre stk, to av dem er fedre til mine barn. Første forhold med barn varte i fire år, andre forhold med barn er mannen jeg er gift med i dag, har foreløpig vart i 11 år. Første sexpartner var min første kjæreste.

Er det altså en gjengs oppfatning om at jeg er en løs tøs fordi jeg da har to fedre til mine barn, mens en dame på samme alder som har hatt for eksempel 50 sexpartnere og en haug med one night stands, er "mindre løs" fordi hun har barn med én mann?

Anonymous poster hash: 36e31...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor trenger du å definere noen som "løs" eller "tøs" ?

Jeg driter i hvor mange du har hatt sex med.

Skrevet

Flytt til et større sted hvor det ikke bor så snevre folk, evt finn deg i det siden du ikke virker bedre selv når du fremhever at noen som har hatt 50 sexpartnere er "løse".

Kan ikke folk fokusere på de virkelige problemene her i verden, og slutte å være så infantile?

Skrevet

Flytt til et større sted hvor det ikke bor så snevre folk, evt finn deg i det siden du ikke virker bedre selv når du fremhever at noen som har hatt 50 sexpartnere er "løse".

Kan ikke folk fokusere på de virkelige problemene her i verden, og slutte å være så infantile?

Du skjønte ikke at tråden ble inspirert av den andre tråden om flere fedre?

Hvis du hadde giddet å lese , hadde du sikkert forstått at jeg lurte på om det var meg eller hun med 50 sexpartnere som ble fremstilt som mest "løs". Og det er jo tydeligvis meg. Helt fascinerende.

hi

Skrevet

Jeg synes det er flott hvis kvinner har sex med så mange menn (og kvinner) de bare ønsker. Man blir ikke løs tøs av det. Synes egentlig ingen er løse tøser, jeg. Men jeg ville personlig heller hatt 50 sexpartnere, og barn med ett av dem (min ektemann), enn tre sexpartnere, og barn med to av dem. Av praktiske grunner, emosjonelle grunner osv. Jeg forstår at det ikke alltid blir slik man hadde tenkt, men siden du spør.

Anonymous poster hash: d7a50...d73
Skrevet

Jeg synes det er flott hvis kvinner har sex med så mange menn (og kvinner) de bare ønsker. Man blir ikke løs tøs av det. Synes egentlig ingen er løse tøser, jeg. Men jeg ville personlig heller hatt 50 sexpartnere, og barn med ett av dem (min ektemann), enn tre sexpartnere, og barn med to av dem. Av praktiske grunner, emosjonelle grunner osv. Jeg forstår at det ikke alltid blir slik man hadde tenkt, men siden du spør.

Men ville du kalt meg/tenkt at jeg var en løs tøs, basert på informasjonen du har om meg?

hi

Skrevet

Du skjønte ikke at tråden ble inspirert av den andre tråden om flere fedre?

Hvis du hadde giddet å lese , hadde du sikkert forstått at jeg lurte på om det var meg eller hun med 50 sexpartnere som ble fremstilt som mest "løs". Og det er jo tydeligvis meg. Helt fascinerende.

hi

Du er kanskje ikke en løs tøs, men definitivt en sur tøs

Anonymous poster hash: ce7b8...82f

Skrevet

Men ville du kalt meg/tenkt at jeg var en løs tøs, basert på informasjonen du har om meg?

hi

Nei, absolutt ikke. Tenker at du føler deg truffet av det som ble skrevet i den andre tråden, men jeg tror ikke det er slik at mange/de fleste i Norge tenker at man er løs fordi man har barn med mer enn én far. Men hvis man ha to mislykkede forhold bak seg, med barn fra begge, så synes jeg det blir litt annerledes med å få tre ulike fedre.

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Tenker at du føler deg truffet av det som ble skrevet i den andre tråden, men jeg tror ikke det er slik at mange/de fleste i Norge tenker at man er løs fordi man har barn med mer enn én far. Men hvis man ha to mislykkede forhold bak seg, med barn fra begge, så synes jeg det blir litt annerledes med å få tre ulike fedre.

Ja det er jeg enig i. Har allerede bestemt meg for det, at skulle det bli slutt med mannen så blir det ikke flere barn.

Jeg følte meg egentlig ikke truffet, men jeg liker ikke tanken på at folk skal gå rundt å tenke sånt om meg pga situasjonen min, når jeg sannsynligvis har hatt sex med færre enn de fleste.

hi

Skrevet

Jeg synes det er litt løst å ha unger med flere menn, men jeg er nok litt gammeldags og konservativ på det området der.

Anonymous poster hash: 929eb...99e

Skrevet

Jeg synes det er litt løst å ha unger med flere menn, men jeg er nok litt gammeldags og konservativ på det området der.

Anonymous poster hash: 929eb...99e

Ja, det er jo veldig gammeldags og konservativt å sette slike steile grenser som du gjør med det utsagnet.

Damer blir vel løse hvis mannen går fra dem eller dør fra dem og de finner seg en ny å dele livet med og få flere barn med?

Det er mange grunner til at noen kan få barn med flere menn. Jeg vil tro at de aller fleste i utgangspunktet både for sin egen del og ev. barns del ønsker å ha barn med en og leve et godt liv med ham.

Livet blir ikke alltid slik man planlegger.... så kanskje du skal bli litt mer moderne og litt mindre konservativ i tankegangen?

Ifølge denne tråden vil jeg altså være en løs tøs. Har hatt litt over 20 sexpartnere, er over 40 år.

Spiller ingen rolle at jeg har hatt to-tre perioder som singel hvor jeg ikke har hatt sex med noen, for iflg. dibdamene så er jeg uansett løs. Til og med nå når jeg har vært singel i snart tre år og ikke har hatt sex så defineres jeg altså som løs tøs pga. antall sexpartnere.

Det kan jeg leve godt med :D

Personlig synes jeg det er mer ufint ved personer som kaller andre "løs tøs" enn de som faktisk ligger rundt.

Jeg unngår personer som har tendenser til å sette andre i så ufine båser. For meg blir det litt for... vel, enkelt.

Anonymous poster hash: 40c07...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...