Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 8-åringen har lyst på rullesko og har penger selv til dette. Jeg synes det er hinsides dyrt for noen sko med hjul, men hun har aldri hatt lyst på noe så mye før. Er redd det går en uke så er hun lei. Har dere barn på samme alder med rullesko? Blir det brukt? Anonymous poster hash: b85d3...126
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Hadde rulleskøyter. Ble brukt i noen uker og så var det ikke morsomt lengre Anonymous poster hash: a5c0f...8b7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 8-åringen har lyst på rullesko og har penger selv til dette. Jeg synes det er hinsides dyrt for noen sko med hjul, men hun har aldri hatt lyst på noe så mye før. Er redd det går en uke så er hun lei. Har dere barn på samme alder med rullesko? Blir det brukt? Anonymous poster hash: b85d3...126 Min er 10 og måtte bare ha Heelys. Syns de er veldig stygge og klumpete, men rullene er helt hinsides bra. Han elsker dem og bruker dem ganske mye. Anonymous poster hash: 8d133...2be
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 8-åringen har lyst på rullesko og har penger selv til dette. Jeg synes det er hinsides dyrt for noen sko med hjul, men hun har aldri hatt lyst på noe så mye før. Er redd det går en uke så er hun lei. Har dere barn på samme alder med rullesko? Blir det brukt? Anonymous poster hash: b85d3...126 Hun kommer sannsynligvis til å slite ut paret 😊. La henne få kjøpe det! Anonymous poster hash: ee784...9ce
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Min liker sine og bruker dem en del, men skolen har lagt ned forbud så da ble de mindre brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå