Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Når begynner dere å teste i en prøveperiode? Hvor mange tester pleier dere å ta per prøveperiode? Hvor mye penger bruker dere ca. på tester i måneden? Føler dere selv at det er bedre å teste tidlig/mye enn å vente til mensen er en uke forsinket, for eksempel? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å dømme! Selv brukte vi svært lang tid før jeg ble gravid, men vi tok kun en graviditetstest, og det var når mensen min var ni dager forsinket. Jeg visste ikke da at noen tester tidlig, og mer enn en gang, så det slo meg aldri at jeg skulle ta mer enn en test. Jeg tror det er bra at jeg ikke visste om mulighetene, for jeg tror ikke det ville vært sunt for meg mentalt sett å teste så tidlig/ofte i hver prøveperiode, spesielt siden vi måtte prøve veldig lenge før jeg ble gravid. Jeg tror jeg ville brukt mye tid og mental energi på å tenke på testing, og at prøveperiodene ville blitt mer stress og tristhet hvis jeg skulle teste mye. Men det er meg, og jeg skjønner at andre har det annerledes! Anonymous poster hash: 70a92...410
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Pleide å teste på dagen jeg ventet mens. Hvis mens ikke kom testet jeg hver dag til den kom. Som regel kom den på dagen. Når positiv strimmel, testet jeg med digital cb. Siste var ikke planlagt. Testet da når mens var noen dager forsinket. Ble overrasket, kjøpte en digital som viste uker, da jeg ikke var helt sikker på hvor langt jeg var på vei. Hadde surret med cerazette. Anonymous poster hash: 3cd90...24f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Testet hele perioden pga medisiner jeg måtte kutte tvert dersom jeg ble gravid......... Anonymous poster hash: ab37b...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå