Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Jeg fikk en veldig svak strek i går på billigstrimmel, men sterk nok til at jeg ikke må myse etter den. Ser den når man ser på strimmelen uten å måtte lete. Var da 9 dpo. Idag, 10 dpo, var ny test helt blebdahvit :/ den skal vel egentlig bli sterkere.. noen som har opplevd det? Forstsatt en liten mulighet for at jeg kan være gravid? Anonymous poster hash: f1733...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå