Gå til innhold

EBay for jenter/kvinner gruppa på fb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men altså... Er dette en gruppe for damer som jobber på gata hvis dere skjønner? Det som linkes til der er jo nesten bare skikkelig trashy og vulgært..? Er det sånn jenter går kledd?? Hjelpes? Og det kjøpes ukritisk alt mulig av sminke osv uten å tenke på hva som kan være i.

Anonymous poster hash: 1c034...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså... Er dette en gruppe for damer som jobber på gata hvis dere skjønner? Det som linkes til der er jo nesten bare skikkelig trashy og vulgært..? Er det sånn jenter går kledd?? Hjelpes? Og det kjøpes ukritisk alt mulig av sminke osv uten å tenke på hva som kan være i.

Jeg er medlem av gruppen. Mye av det som blir delt er både kort og smått, skal være enig i det.

Men ser også bilder av barnetøy, smykker, ting til hjemmet, lange sommerkjoler, hårfarger, gensere, joggesko og treningstøy osv. Så skjønner ikke helt hvor du får det fra at alle som er medlem av gruppen "jobber på gata"...

Anonymous poster hash: 9579d...478

Skrevet

Jeg er enig i at noen av klærne er litt korte og litt trange, men vi er alle så forskjellig, og disse jentene er mye yngre enn meg (og slankere), så ser ikke så ille ut på de :)

Når det kommer til sminke, er det mange av de som bestiller sminke fra Korea, Korea har den beste sminken man kan oppdrive, ikke testet på dyr, ikke farlige kjemikalier osv osv.

Anonymous poster hash: f53a4...1aa

Skrevet

Jeg er enig i at noen av klærne er litt korte og litt trange, men vi er alle så forskjellig, og disse jentene er mye yngre enn meg (og slankere), så ser ikke så ille ut på de :)

Når det kommer til sminke, er det mange av de som bestiller sminke fra Korea, Korea har den beste sminken man kan oppdrive, ikke testet på dyr, ikke farlige kjemikalier osv osv. Anonymous poster hash: f53a4...1aa

De ser likevel fryktelig billige ut! Og de vet jo ikke om sminken er ekte? Ikke til den prisen der? Ser jo det gang på gang at de legger ut link men tydeligvis ikke har lest det som står der...

Skrevet

De ser likevel fryktelig billige ut! Og de vet jo ikke om sminken er ekte? Ikke til den prisen der? Ser jo det gang på gang at de legger ut link men tydeligvis ikke har lest det som står der...

Sminken skjønner jeg du reagerer på, det e r jo faktisk lagt ut at det kan være rotteavføring i billig-sminke.

Hva mener du med at de ser billige ut. Ser jentene billige ut eller er det er klærne ser billige ut pga dårlig kvalitet?

Skrevet

Sminken skjønner jeg du reagerer på, det e r jo faktisk lagt ut at det kan være rotteavføring i billig-sminke.

Hva mener du med at de ser billige ut. Ser jentene billige ut eller er det er klærne ser billige ut pga dårlig kvalitet?Anonymous poster hash: 9579d...478

Klærne gjør at jentene ser "billige" ut. Det er jo strengt tatt plagg som ikke dekker noengang de er ute etter de fleste. Legger ut bilde og skriver at den sitter så fint på. Også henger rompa nedenfor og puppene tyter ut over.

Skrevet

Klærne gjør at jentene ser "billige" ut. Det er jo strengt tatt plagg som ikke dekker noengang de er ute etter de fleste. Legger ut bilde og skriver at den sitter så fint på. Også henger rompa nedenfor og puppene tyter ut over.

Ja, det e r noen som kanskje ikke helt ser at kroppen på annonsen ikke er lik deres egen kropp. Men så tenker jeg også "så flott at de er komortable med seg selv".

Jeg er veldig selvkritisk, så kunne ikke valgt for korte, trange kjoler.

Men som sagt, det er masse fint som blir lagt ut også. Lange, flotte sommerkjoler, fine sandaler, kule joggesko, søte barneklær, kule smykker osv 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...